Hejsan på er. Många fina nya LO´s i gallerierna.. jag har kommenterat när jag kunnat.. när jag inte gjort det har jag suttit i amningställning och bara klickat runt, så jobbigt att skriva då...
Jag beställde ett minialbum från pyselpunkten när det var fraktfritt och jösses vad kul det var att scrappa.. det formatet hade jag tålamod nog att använda matchande papper och dekorationer. Jag visste inte ens vad jag skulle scrappa när jag köpte det, men det blev ett album om mitt gamla kompisgäng i högstadiet, med en sida för oss var samt blandade bilder från fester och andra aktiviteter. Har dock inte fotat och lagt i galleriet.
Jag mailade till slut lifetime moments. Jag gjorde ju en beställning hos dom 18:e maj och fick besked att dom skickat, men grejerna kom ju aldrig. Fick dock snabbat svar om att dom skulle skicka min order igen, så nu längtar jag...
också väntar jag paket från minneskatten, som jag måste prisa än en gång.. får snabba besked, notifiering både när ordern är packad och skickad, känns tryggt och bra