Scrapträsket 2
Dra lott tr3z!
Dra lott tr3z!
Jag fotade min blommiga midsommarklänningi närbild i helgen...Tänkte att man kunde printa ut det på ett stort papper så får man ett papper som matchar fotot...Hmmm, skadad var nog rätta ordet!
Jag beställde för snart tre veckor sen men jag har inte heller fått nåt paket än...grrr
Att det ska ta så länge! Jag betalade också med kort.
Men fyrkantspunch låter väl liiite onödigt!?!
(Försöker bara hjälpa dig att plocka bort nåt ur köpkorgen, Matriark )
Du kan ju ganska enkelt mäta ut fyrkanter med linjal och klippa ut, eller?
Angående retroflower punchen - när jag stansat ut en blomma fastnar liksom pappret i stansen, dvs. det är jättesvårt att flytta stansen eller att få bort den från pappret. De små flikarna fastnar i järnet...Är det så för er också? Lite småjobbigt tycker jag!
Ja, precis vad jag hade tänkt göra. Men man måste ju nästan slita sönder pappret för att få ut stansen...
Grattis i efterskott Skumpis! Har inte FL:at på över ett dygn så jag har helt missat att du var Dagens Scrappiz igår.
Idag har jag legat och slappat i solen på vår bakgård hela dan - så skönt! Har haft en duk på huvudet och när jag tog bort den märkte jag att den varit lite sned så nu har jag värsta vita randen uppe till höger i pannan!!! Ser inte klokt ut. Kladdade på lite brun utann sol i hopp om att det ska hjälpa
Nu ska jag scrappa!
Nåja, nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och lagt upp 2 nya LO:n! Adelina och LOVE heter de, färgerna blev inte så jättebra, men...
Är det nån av er som har stämplar från hÄnglar & stÄnglar? Jag tycker de är sååå fina! Men måste man prenumerera på nåt slags månadspaket för att köpa dem? Kan man inte köpa det motiv man vill ha? Vad färglägger man motivet med? Undrar om man kunder försöka sig på att rita av bilderna för hand istället...
Vet nån av er om det finns nån scrapbutik i Köpenhamn?
Eller i Göteborg eller Malmö med omnejd?
Fick tips om scrapbook.se i Gbg, men de har semesterstängt 9-31 juli...Grrr! Vi som är där den 24-25 juli. Vill gärna handla så mycket scrapsaker som möjligt nu när jag äntligen ska till landet där det finns ÄKTA scrapbutiker Här i Finland har vi ju bara Tiimari...