Inlägg från: liiinda |Visa alla inlägg
  • liiinda

Scrapträsket 2

Jo79 skrev 2006-06-28 08:53:06 följande:
    Kan man inte blockera köpknappen i nätaffärerna...? Mamma till KaramEllen
    Skrattande Det har jag oxå undrat mååånga ggr!! Det är livsfarligt med dom här nätbutikerna...särskilt dom som man får handla mot faktura!Skrikandes
  • liiinda
    Humla78 skrev 2006-06-30 22:39:25 följande:
    Kan inte räkna, fem nya är det ju...
    Superfina allihopa! Särskilt mycket gillade jag "sommarpojkar"!
  • liiinda

Åhh nu har jag precis kommit hem från scrapaddicteds scrapträff!
    Så mysigt det har varit att få scrappa en hel dag UTAN barnenFörvånad

Fick iof bara fått scrappat ett LO...gick mest o tittade i hennes butikPenga mun och samlade på mig ett massa tips o trix!

Jag ska snart lägga in Lo´n jag gjorde där!

Ha en trevlig kväll...för det ska jag ha i min scrappingvrå (hm..köksbordetFundersam)

• liiinda

Här är Lo.n jag gjorde på scrapträffen idag!
    O jag lyckades precis beskära den nu! Men varför blev det ett vikt hörn??Gråter
    Någon som är haj på sånt o vill förklara för mig hur man kan ta bort det?Kyss

• liiinda
    Jag vill ju va som du 1.jpg

Kan vara en fördel att ha med bilden oxåOskyldig
  • liiinda
    Cia o krabaten skrev 2006-07-02 21:57:47 följande:
    Härlig liiinda! Har ingen aning om hörnet, det har jag aldrig lyckats med...
    Jag testade med en annan bild också men det blev precis likadant! KonstigtFundersam
  • liiinda

Nu har jag en fråga till er!
    Jag har sån beslutsångest så jag vet inte vad jag ska göra riktigt!Skrikandes

Är det någon av er som har quickutz?
    Använder ni den ofta?

Jag är så grymt sugen på en sån men tycker det är lite smådyrt både med verktygen o alla tillbehör man kan köpa till! Tex. ett komplett alfabet går ju på en tusen spänn eller något!Penga mun

Så nu vill jag höra positivt & negativt om Quickutz!!

• liiinda
    Kräftan74 skrev 2006-07-10 21:32:32 följande:
    Kan någon hjälpa mig?Såg en länk för bra länge sedan till en sida med en hel del av scrapbutiker på nätet, men nu hittar jag den inte.Den hette sellhammar eller något sånt har jag för mig.Vet någon vad jag menar??
    http://www.selhammer.com/butiker.htm

Hihi, hade lagt i favoriterSkrattande
  • liiinda

Hej Tjejer! Hoppas det är bra med er i värmen! *pust*
    Har inte hunnit scrappa så mycket på sistone men två har det iallafall blivit...
    finns i mitt galleri om det är någon som är nyfikenFlört

• liiinda
    Nienna Calaelen skrev 2006-07-10 20:12:17 följande:
    Arctura - Just nu har de ju erbjudanden på flera ställen, svart eller rosa handtag med ett nytt skinni mini alfabet (olika alfabeten till de olika tängerna). Bla hos papprika.se/ och papprika.se/, båda tar 720:-. ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~
    Vilket skulle det andra vara? Jag har försökt maila Papprika men får inget svar så jag tänkte kolla med dom andra!
  • liiinda
    Vad är en bone folder om jag får fråga?
  • liiinda
    Ellisen skrev 2006-08-05 22:42:46 följande:
    Nu har jag varit på semester och jag har handlat massor med scrapsaker!! JÄTTELYCKLIG! Först fyndade jag som attan på Panduro, handlade papper för 1,50:- bland annat. Sen var det shopping inne på scrapaddicted i Löberöd. ÅÅÅÅ vad mycket saker hon har!! Efter det var vi på ett ställe som heter Pema, där de har massor med skräpsaker - men också en del scrap!Så nu fattas det bara lite foton!
    hihi Jag har också varit på scrapaddicted i helgen!
    Det är så mysigt att gå där o titta o känna på sakerna man kan ju gå där hur länge som helst!!
    Tyvärr hade jag mannen o barnen med så jag kunde inte vara där så länge som jag ville!
  • liiinda
    Mystjejen skrev 2006-08-06 16:07:03 följande:
    Jag vill också ha scrapvänner att pyssla med live!!!!! 
    Det vill ju jag med!!
    Känner inte en själ som är nere i scrapträsket som jag

Hoho..finns det någon som vill scrappa med mig? *ropar högt*

(Bor strax utanför Malmö)
  • liiinda
    Niccipicci skrev 2006-08-06 15:01:33 följande:
    Var in på en webbshop för inte så längesedan som hade hur mycket chipboard bokstäver som helst. Men nu kan jag inte hitta igen den. Någon som vet vilken jag pratar om?
    Är det inte scrapaddicted.se? Hon har rätt mycket sånt kul!
  • liiinda

Jättefina nya LO´s ni har gjort allihopa!

Nu har jag varit o lånat mammas kamera eftersom min egen försvann på semestern förra veckan
    Lagt in två nya...egentligen 3 men den tredje får ni inte se än eftersom den ska vara med på veckans utmaning!

Risa & Rosa gärna!

• liiinda

Hej tjejer! Vad flitiga ni är allihopa! Själv tycker jag att jag inte har någon tid att sitta o scrappa och sen tycker jag att jag helt har tappat känslan för det så jag har varit o fiskat inspiration hos er för att försöka komma igång igen!! Vet ni vad som har hänt med papprika.se? Jag kan inte komma in på deras startsida!

• liiinda

Konstigt!
    Har ni handlat där någongång? Nöjda?
    Jag har mailat dom TVÅ ggr ang. quickutzverktyg men inte fått något svar av dom...dåligt tycker jag! där losade dom den beställningen!!

• liiinda

Ja! den länken funkade! Tackar så mycket!
    testar och ringa till dom!

• liiinda
    MAMMSY skrev 2006-08-26 15:13:50 följande:
    Nu har jag äntligen blivit färdig med min PP(Badankas Selma) tavla  den ska bästa kompisens dotter få i 1Års present om en vecka, skönt å vara ute i god tid för en gångs skull Resultatet finns i galleriet om ni vill Kika
    Så otroligt söööt!!!

Var får man tag i sånna mallar?
Svar på tråden Scrapträsket 2