Scrapträsket 2

Åhh nu har jag precis kommit hem från scrapaddicteds scrapträff!
Så mysigt det har varit att få scrappa en hel dag UTAN barnen
Fick iof bara fått scrappat ett LO...gick mest o tittade i hennes butik och samlade på mig ett massa tips o trix!
Jag ska snart lägga in Lo´n jag gjorde där!
Ha en trevlig kväll...för det ska jag ha i min scrappingvrå (hm..köksbordet)
Här är Lo.n jag gjorde på scrapträffen idag!
O jag lyckades precis beskära den nu! Men varför blev det ett vikt hörn??
Någon som är haj på sånt o vill förklara för mig hur man kan ta bort det?
Nu har jag en fråga till er!
Jag har sån beslutsångest så jag vet inte vad jag ska göra riktigt!
Är det någon av er som har quickutz?
Använder ni den ofta?
Jag är så grymt sugen på en sån men tycker det är lite smådyrt både med verktygen o alla tillbehör man kan köpa till! Tex. ett komplett alfabet går ju på en tusen spänn eller något!
Så nu vill jag höra positivt & negativt om Quickutz!!
Hej Tjejer! Hoppas det är bra med er i värmen! *pust*
Har inte hunnit scrappa så mycket på sistone men två har det iallafall blivit...
finns i mitt galleri om det är någon som är nyfiken
Jättefina nya LO´s ni har gjort allihopa!
Nu har jag varit o lånat mammas kamera eftersom min egen försvann på semestern förra veckan
Lagt in två nya...egentligen 3 men den tredje får ni inte se än eftersom den ska vara med på veckans utmaning!
Risa & Rosa gärna!
Hej tjejer! Vad flitiga ni är allihopa! Själv tycker jag att jag inte har någon tid att sitta o scrappa och sen tycker jag att jag helt har tappat känslan för det så jag har varit o fiskat inspiration hos er för att försöka komma igång igen!! Vet ni vad som har hänt med papprika.se? Jag kan inte komma in på deras startsida!
Konstigt!
Har ni handlat där någongång? Nöjda?
Jag har mailat dom TVÅ ggr ang. quickutzverktyg men inte fått något svar av dom...dåligt tycker jag! där losade dom den beställningen!!
Ja! den länken funkade! Tackar så mycket!
testar och ringa till dom!