Scrapträsket 2
nu så...nu har jag laggt upp en "halv ny" dubbel LO, första sidan tävlade jag med i veckans utmaing...men den andra sidan har ni ju inte sett
Kika gärna in och säg vad ni tycker
nu så...nu har jag laggt upp en "halv ny" dubbel LO, första sidan tävlade jag med i veckans utmaing...men den andra sidan har ni ju inte sett
Kika gärna in och säg vad ni tycker
MAMMSY- .-o nu påminde du ju mig om att jag med har kort att göra tre stýcken närmare bestämt...*blir lite stressad*
Jättefint kort iallafall
Nån som vet när nästa mässa i sthlms området är? Jag har ännu inte lyckats komma iväg på nån...och nu när bröllopsmässan är inställd så är jag lite tjurig och vill gå på scrappmässa istället
Tack för tipsen
åh...jag vet inte ens vart det finns en netto nån som vet nån i närheten av globen?
AlbinsmammaR-jag hadde världens ångest över det i början Men nu är det så gott som borta...kommer igen ibland bara...när jag ska änvända papper jag köpt i usa...då kan jag få lite småångest igen...de går ju liksom inte bara att gå ner till affären och köpa ett nytt då
Nu så fyller jag år Hoppas att jag får lite scrappgrejer av sambon
*önskar så mycket jag kan*
Blue Vapor- Tack
*hoppas, hoppas, hoppas att han säger att jag får gå till paprika och välja vad jag vill eller nått
*
malinka2, pylle & Carolina1979 -Tack
Matriark-papper får man aldrig för mycket av Lovar
*kom hem med en hög från stan nyss*
Mässa när då?
Vi bor just nu hos svärisarna medans vi får vårt lägenhet renoverad, och jag tog med mig scrappsakerna hit...men nu så är det så att ett av albumet -ett vanligt med vanliga fotosidor-som jag varavat fastlimmande kort med Lo:s på har blivit blött pågrund av slrav från en viss person i huset *ARG* Och sidorna är alldeles buckliga, vissa av korten med och vissa sitter inte fast riktigt, Mina scrappade sidor är med buckliga och limmet har släpt lite, men inte på alla ställen...nån som vet om man kan rädda det?