• tr3z

Scrapträsket 2

Skumpis - det går inte... Vad jag vet.  Jag gjorde ju likadant, sambeställde med syster å Humla78 och fick sitta å lägga i allt i varukorgen efteråt... om jag inte är ovanligt korkad som inte har hittat hur man lägger från wishlist till varukorg Det tog 1,5h för mig att leta rätt på alla saker Jag satte mig efter att ha printat ut wishlist och börja klicka igen...

• tr3z

det knäppaste är ju att om man lägger sakerna direkt i varukorgen så försvinner dom om man loggar ut.. Eller också var det bara en engångsföreteelse för min del

• tr3z
    scrapgodis75 skrev 2006-06-21 10:14:20 följande:
    Favorit märke på mönstrade papper?Själv har jag ingen direkt favorit
    Basic Grey, utan tvekan! men har börjat hitta lite nya märken också.. Ogillar Chatterbox som 17!
  • tr3z

Åh, varje dag rusar jag till brevlådan och blir lika besviken.. Skulle fått en RAK från en tjej på scrappiz, men den verkar ha kommit bort Dessutom kommer ju aldrig mitt paket från HoP, fast iofs sa tjejen att hon skulle skicka iväg det i måndags, hon trodde det redan hade gått iväg men icke! Så Nu är det väl bara nån vecka eller så kvar innan det kommer?

• tr3z

liiinda - jag är åxå från skåne... NV här med eller mitt i kanske Har svärmor och svärfar på besök då tror jag, annars hade jag gärna åkt.. måste man anmäla sig långt i förväg? Vilket iofs borde vara nu för det är ju snart ju

• tr3z
    lillvilda skrev 2006-06-21 13:21:28 följande:
    tr3z: ja det var ju en spännande idée. Skulle va kul att få se slut resultatet..låter som att de kommer bli jätte fint.
    Jag visar upp resultatet när jag bestämt mig för hur ja ska gå till väga Oavsett om det blir pannkaka eller inte
  • tr3z
    liiinda skrev 2006-06-21 13:42:39 följande:
    men du tr3z... hon ska ha en träff till den 30/7
    Ah, låter bättre för min del tror jag!
  • tr3z

Åh, har tjatat att jag behöver en blomstans nu läääänge. Sa det en extra gång idag "har så mycekt spillbitar som jag skulle kunna använda om jag bara hade .... "
    -Jamen köp en då!! sa maken tjurigt. *S* Får se om de har en i butiken jag ska till imorgon, annars ska jag spana runt vart jag kan få en billigast på nätet

• tr3z

Jo79 - jag tycker den är fin! Men du har kanske lite rätt i att det känns tomt, iaf till höger, nedanför cirkeln får jag en liten känsla av tomhet Kanske kunde du göra själva cirkeln större? Fast om du inte kommer på nåt trix så tycker jag att du ska vara nöjd med den ändå. Snyggt med alla blommorna som ram!!

• tr3z

Jo79 - fast jag tror det blir för mycket blommor med fler blommor.. låt det då hellre vara lite tomt så att det inte blir för mycket, liksom. Tycker jag

Svar på tråden Scrapträsket 2