Scrapträsket 2
Ny LO. Liftad på scrappiz!
Ny LO. Liftad på scrappiz!
Här syns hela förhoppningsvis.
Mystjejen
Jag rengör mina fs direkt med varmt vatten. Vill du inte gå direkt och tvätta dem så kan du ha en balja stående bredvid som du slänger ner dem i... Jag tycker personligen att det är lättare att få bort akrylfärg än chalk. KOm ihåg att inte dra på dem med naglarna bara... då blir de ruggade.
Anne81
fast det är inte den största varianten, utan medium...
Mystjejen
har du ingen kortläsare på hårddisken?
Ny:
Ännu en liftning på scrappiz.
Är det förresten ngn som har sett var veckans omröstning på skiss på scrappiz tagit vägen? Eller har den inte kommit ut än? *trummar med fingrarna*
Johannapanna
Från början fick jag höra att det var smart att välja efter lo man ska göra, men det gick aldrig att planera så för mig. DÅ fick jag inget gjort å fick bara sitta och beställa hela tiden. Efter det började jag köpa upp ett basförråd av bazzill. Köpte lite av varje, mkt brunt som jag gillar och blått eftersom jag har en pojk som jag scrappar foton av... Meeen, jag köpte alla färger så nu har jag det hemma. Bazzill behöver jag köpa ofta och fylla på och jag har aldrig för mkt av dem hemma kan jag säga.
Mönstrat beställde jag från början det jag tyckte var snyggt, men kanske inte det som passade min stil, tyvärr. Det var dock inget jag visst då utan sånt jag har upptäckt med tiden. Nu känner jag att de flesta Chatterbox-papper kan jag köpa och veta att jag kommer att använda dem inom sinom tid. Detta gäller även en del andra märken, men jag är lite mer restriktiv med vilka mönstrade jag köper om man jämför med Bazzill.
Mella
Jag menar omröstningen som ska vara denna veckan... Har du sett den också?