Scrapträsket 2
Fnyz: Jättefina nya lo:s
Jag har mailat kort till dig nu. För säkerhets skull så kolla om det ev. har hamnat i din skräppost. Av nå´n outgrundlig anledning verkar mina mail hamna där
Fnyz: Jättefina nya lo:s
Jag har mailat kort till dig nu. För säkerhets skull så kolla om det ev. har hamnat i din skräppost. Av nå´n outgrundlig anledning verkar mina mail hamna där
Skulle scrappa ikväll, men dottern envisades med att INTE vilja somna i tid. Så när hon väl somnat hamnade jag här på fl istället. O så har jag surfat runt bland alla scrapbutiker
Nu måste jag sova...gäsp...
Fnyz: Det gör absolut inget att Ellen publiceras på dina lo:s Jag blir bara sååå stolt!!!
Meli: Här är några skisser för 8x8 www.scrap-maps.com/cards_8x8.php
Kvällens scrap finns nu i mitt galleri.
tr3z: Snygga lo:s. Du har lyckats ändra din stil utan att för den skull göra sämre lo:s. Du är jätteduktig tycker jag.
Tack Malin Ulrika
Tar åt mig äran om tårtorna, då jag o min mor gjorde de själva
Lilla Lila : Det Fnyz gjort är en sk. fotomatta. En sådan kan du göra av vilket syrafritt papper som helst. Du kan ta ett mönstrat papper eller enfärgat cardstock om du så önskar, det är en smaksak. Fotomattan blir ju som en ram runt kortet, men du behöver inte skära ut pappret som en ram. Skär ut det till en fyrkant som är lite större en kortet du ska ha bara o lägg kortet ovanpå det andra pappret, så vips så har du en ram
Jag använder mig ofta av fotomattor, så kolla gärna in mina LOs oxå om du vill.
Det kom ett paket med posten idag, från scrapoteket!!!
Åhhh så mycket fina blommor det var i det paketet
Tackar Meli!!
Nu är det bara att invänta korten som förmodligen dimper ner i brevlådan imorgon
Jag kan inte se dina lo:s MiS