Scrapträsket 2
heter det alltid fotofix?
heter det alltid fotofix?
jaha, då vet jag! Tack så mkt skumpis! visste inte att de där kallades fotofix...
tack för alla tips, har köpt en massa grejer till scrappingen, men det är nästan så att jag inte vågar börja och göra den första LOn:) har snygga idéer i huvudet, sen gäller det ju att få ner det på pappret....
solstraalen
kolla på alla sidor här längst upp i tråden o kolla för ibland har de fri frakt! Super!
Panduro i stokcholm hade rea på 12x12 papper, köpte för 2 kr/st men det var nog minst en vecka sedan!så de kan vara slut!
bokia har rea på ngn scrappgrej www.bokia.se/index.asp
en fråga, har jättefina pennor som heter sense gelpennor, kan man skriva med dem eller måste pennorna oxå vara syrafria? Hur vet man om pennorna är det?
Någon som vill kolla på mitt livs första LO och säga vad som fattas innan jag klistrar fast allt???
Vet inte om jag ska ha ngt under hundbenet till höger eller fotot till vä, har bara ljusrosa papper hemma....
malin ulrika- tack för dina tips, får ge mig ut på stan och köpa papper som kan matcha! Har nog köpt på mig lite för många mönstrade papper och för lite enfärgade papper som matchar de mönstrade....
Skulle egentligen inte vara rundade hörn på nederdelen av kortet,men stansen funkade inte riktigt där så jkag blev tvungen att klippa bort det fula!
Funderar på om jag ska ha något mer i det högra övre hörnet där benet sitter nu (ser nästan mer ut som ett plåster tycker jag nu!) ser lite tomt ut där... något tips?
Carolina 1979- Ja, bokia har lite roliga grejer, köpte bla en hörn stans med 3 olika hjärt mönster. Men jag tyckte det var lite dyrt där....
blir det ngn mässa i Stockholm snart?
Har varit o köpt svart papper idag så ikväll kan jag göra klart min LO!hurra! Köpte även fina band som jag vill använda på ngt bra sätt...
ingen sida som har fri frakt med valfritt köpvärde?
Tycker det är dåligt utbud på album o enfärgade papper i de flesta buktiker!