Inlägg från: sofiemalmö |Visa alla inlägg
  • sofiemalmö

Scrapträsket 2

Godmorgon eller ska jag säga middag?? :O)

Igår köpte jag en "fiskarsak" för 19:- på Clas Olsson som jag har brads,öjletter och dekortioner i. Funar ju jättebra, istället för att köpa dyra förvaringsaskar. Fanns massor med olika storlekar och former.
    Idag kommer förhoppningsvis min vännina, hon ska ha bebis när som. Vi skulle fikat förra veckan men då hade hon haft värkar hela natten som sen klingade av...så vi får se om hon dyker upp...tihi

• sofiemalmö

Nordsvala: Jisses vad du är kreativ, är du konstnr av något slag. Såg stolen du gjort..:o)

• sofiemalmö

Måste bara informera:
    På netto säljer de nu Punchar för 29:- alla de sorter, blommor, fjärilar, ornaments,figurer mm...och mönstersaxar 3st för 29:-...JAG ska SHOPPA...:O))))

• sofiemalmö

Nu har jag en ny LO i mitt galleri, så där nöjd, lite blek tycker jag. Risa och rosa gärna...

• sofiemalmö

Annika5064...gud vad fin Vad tänker du på är!!

• sofiemalmö

Åh, vad och handlade punchar idag på netto, tror det blev en 15 st för det kostade 29:- FÖR 2!!! Och mönstersaxar förstås...super nöjd!!
    De tog slut innan kl 1100...tur man var där tidigt!!

• sofiemalmö

Oh vad jag är scrapsugen och shopsugen men väntar ff på lönen och lillen kryper omkring på golvet och leker teorrist..:o))

• sofiemalmö

Grattis Kela!!
    Jättefin bok Fnys..
    Och fina LO´s ni andra lagt in...
    Man blir så inspirerad av att kolla på hur olika
    LO´s växer fram...

• sofiemalmö

Vips: Gud vad smart!!
    Jag köper bokstäver på tradera och många andra QK´s..hur bra som helst!! Har inte använt dem än, men jag har en massa auktioner som jag vunnit och måste betala in först så klart...:O))

• sofiemalmö

Jag är också hemma!
    Funderar på att gå på mässan i Helsingborg 30 sep-1 okt..det hade varit jättekul!! men då måste jag ha lite sponsorer från familjen så man kan shoppa loss lite..:o)

• sofiemalmö

Hej alla!
    Är det billigare på mässor? jag tänkte ju gå på helsingborgsmässan...och fynda?

• sofiemalmö

Mystjejen: Tack..trode det skulle vara många erbjudanden så man kunde tjäna in någon slant :o)

Camasunary: Jag lägger LO:n på golvet och står och fotar uppifrån...

Oh vad mycket ni shoppat på mässan, vad avis jag blir!
    Känner ni också att så fort man köpt något nytt vill man sätta igång att scrappa så fort som möjligt?...Love it!

• sofiemalmö

var var det man kunde prenumerrera på scraptidningen för 177:- 6 månader..?

• sofiemalmö

tjoohoo...har nu betalt in prenumerationen...längtar....

Svar på tråden Scrapträsket 2