• Fnyz

Scrapträsket 2

nu har jag lagt upp min lo som var med i skissutmaningen fast en beskuren version för de som vill se i mitt galleri under starka bilder.

• Fnyz

scrapgodis: jag älskar ALLA papper både BG och chatterbox har urfina papper men även alla andra märken, jag shoppar som en tok när jag får, bara klickar i allt jag kan tänka mig

• Fnyz

jag har åxå en ny lo i galleriet men ajg är inte lika nöjd med den som de senaste 3. den heter gammelmormor gun.. risa å rosa... det är bra å få lite konservativ kritik ibland om det är något man kan förbättra elelr om någon har någon idé för ofta stirrar man sig blind på lo:n å inte vet vad de är som saknas.

• Fnyz

mamma i småland: vad är en foto matta? jag tror jag förstår principen å det skulel nog göra sig bra.

• Fnyz

aha som jag har gjort på flera andra kort alltså trodde att det kanske fanns något som hette fotomatta som man köpte liksom

• Fnyz

å nu harjag handlat igen...kan ju inte hålla mig...så nu väntar jag på en retropunch strlk small, en alabaster chalk, bruna brads, en mönstrad cardstock m.m. m.m. m.m. m.m.

• Fnyz

cia: vad pratar du om? hittar ingen fråga som passar in med ditt svar "nyfiken i en strut"

hu jag vågar inte handla från utlandet känner jag..blir så förrvirrad över frakt och vilka regler som gäller i det landet och hur det blir med skatt å massa sånt

• Fnyz

nehe de var inte så man gjorde men där har ni iaf länken till den

Svar på tråden Scrapträsket 2