• Fnyz

Scrapträsket 2

TACK alla svävar runt på små moln här... är ju första gången jag har blivit erkänd för min scrapping på något vis

å har ni varit inne å röstat på skissutmaningen den här veckan på scrappiz förresten? jag är inte med men jag vet några andra som är de

• Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2006-08-22 20:48:23 följande:
    Kul Fnyz!Jag missade deadline själv så jag får ha min för mig själv
    kommer den ut här i galleriet snart eller?
  • Fnyz

Nu har jag testat paper piercing för första gången det var roligt men pilligt.

jag gjorde en Selma efter mönstret som man kunde få från swebloggen.

nån mer som tagit hem de mönstret å ska testa

• Fnyz
    Blue Vapor skrev 2006-08-22 23:33:21 följande:
    Någon får jättegärna förklara för mig vad paperpiecing är för något? Det allra mesta annat kan jag i scrap- och stämpelväg, men PP har jag faktiskt inte hört tidigare....
    det är att klippa eller skära ut bitar i papper efter ett mönster.

här fick jag ju ett mönster från badanka på swebloggen och å då skär man ut tröjan för sig å klänningen för sig å kroppen för sig å huvudet för sig o.s.v å sen pillar man ihop allt

de e ju bara å välja själv vilka papper man vill använda å så.
  • Fnyz

nä för jag beställde bara hem mönstret utan å vet avad de var å då förstod jag när jag såg. sen är de ju som vanligt bara fantasin som sätter gränserna

• Fnyz

det som är bra å ha är iaf en tunn svart penna å lim typ limpenna eller liknande å så papper så klart

• Fnyz

Tack annika. jagär helt fast vid de här med PP nu men har du någon bild på den första som färdig?

• Fnyz
    Johannapanna skrev 2006-08-23 09:19:12 följande:
    Fnyz: Bra att det inte bara var jag som undrade!
    hihi... men jag förstår inte riktigt vad dxe ska föreställa ju
Svar på tråden Scrapträsket 2