Scrapträsket 2

Ellisen skrev:
"Sagomamma, du är helt otrolig!
Beställde juli-paketet av dig igår och fick grejerna idag!!!
Snacka om suverän service!!!
"
*glad* Tack! Alltid lika roligt att få bekräftelse!
När jag har använt mig av "dymo" så har jag skrivit ut från datorn, var nog för snål, hehe ! Har skrivit ut dymotexten på dubbeln i mitt galleri!
Vill bara säga till er allihopa att trots att jag sitter på modem FORTFARANDE så läser jag vad ni skrivit, och det värmer! Ni är så himla söta, och jag blir så glad... *stort hjärta här om det fanns som smiley
*
dramaqueen -det retar jag också ihjäl mig på, som om inte fok fattar till sist liksom...
Angående HoP så tycker jag det verkar som att paketen ofta "kommer bort" (så man ångrar sig och ber om pengar tillbaka) när det varit riktigt riktigt bra erbjudanden om låg frakt och rabatt på allt. Det lönar sig verkligen inte för dem att skicka till Sverige då ju... Fast det är bara min elaka slutsats *S*
liiinda:
Det är ett verktyg man använder för att göra snygga vikningar på kort t ex
Fnyz:
"nä jag har inte planerat nå... kanske faller sig naturligt när snuppan börjar leka med nån nyckelknippa å kameran är framme"
Ja det låter verkligen naturligt och oplanerat
Ville bara kika in och hälsa lite *hej hej * med tanke på att jag IGEN inte hunnit vara här inne på hundra år typ...
Kan ni fatta att jag FORTFARANDE efter att ha bott i nya huset en månad, sitter på MODEM!?!? Allt tar ju sån eeeevig tid, hur tusan gjorde man INNAN, när modemet var NORM!? Huuuu *ryser*
Förresten, nu när alla ändå tipsar, så måste jag tipsa om min nya kärlek -gluedot-tejp!!! Dubbelhäftande tejp från Gluedot, som är toppen att sätta fast papper med eftersom det blir NOLL nivåskillnad!
malin ulrika skrev:
"...apropå papper, jag försöker få tag i Bazzils cardstock, helst röda papper, men på deras hemsida är det bara för "grossister" typ, liksom 50 papper av samma sort, och på Ebay hittar jag packar med hundratals papper i olika färger, men knappt några röda, utan alla möjliga nyanser, och så väger högen liksom 7 kilo, så frakten blir enorm...
Var beställer i Bazzils, om ni köper på internet"
Det där kan du säkert be vilken scrapbookbutik som helst att ta hem till dig i samma kulör utan problem!
Och förresten verkar det inte speciellt svårt att hitta papper i röda/vinröda nyanser tycker jag...
*smiter ut igen på lilla modemet... suck *
malinka2:
scrapandgiftcorner kanske?