Scrapträsket 2

scrapgodis75 - jajemän! Gjorde också en krans till Jolin den var så klart för liten Men det blev bra kort ändå, och sen badade hon med grannbarnen, så det blev somriga kort, nöjd blev jag
jäkla katt har fått tag i min rulle med gluedots och släpat runt den på golvet halva natten. De som finns kvar på remsan är skitiga och inte särskilt klistriga (så fick jag lära mig vikten av städning, kanske) och alla andra sitter fast på golvet
Humla Tur att det ändå inte var mer än hälften kvar
Viffy - allt som Tygtiger skrev utom album tycker jag du bör ha. Skaffa ist plastfickor att förvara dina LO's i, det blir billigare tills du vet vilket album du vill ha.
Åh så jobbigt, sitter här och försöker välja ut vilka kort jag sak framkalla eftersom jag hittade en kupong med gratis framkallning i en bebis-gratis-grej Men alltså, hur ska man kunna välja när man har sådär 700 bilder och man tycker att bebis är sötast på alla?
2xA - ja, det blir väl nåt sånt till slut.. tycker jag sitter här och väljer bort och väljer men det blir inte färre bilder för det.. Ska mickla ihop så att jag kan framkalla fyra bilder/kort, scrappar ju ändå 8*8 så det behövs lite småbilder.... Blir nog en PS-dag idag
Angående häftklamrar så var det nån som tipsade här inne om att man kan måla vanliga med akrylfärg, billigt å bra för att få olika färger på dom
Cheeses vad mycket skisser!! *spara i favoriter*
..OT.. Är det nån mer än jag som verklgien säger cheeses längre?
Fnyz - jag kommenterade nyhetsuppläsaren häromdagen... "oh, ett sånt mönster såg jag ju på ett papper häromdan" *S*
I love scraproom! Fick mitt lilla paket idag! Tjiho tjiho!