Inlägg från: PamPam 83 |Visa alla inlägg
  • PamPam 83

Scrapträsket 2

Jag ska önska mig en ny skrivare i julklapp, fast inte för att den krabbade lite idag utan jag vill ha en fotoskrivare så jag kan skriva ut lite foton själv. Nu har jag bara en skrivare som skriver ut svartvitt, lite tråkigt. Vill även ha en scanner inbyggd. Fast jag är lite orolig att ju mer fineser den har ju mer krabbar den.. Är det någon som har skrivare med scanner inbyggd?
    Jag la mina småskrynkliga papper undre massa böcker under tiden vi var ute, den lilla stunden blev de ganska platta igen

Jag köper fotofix på Åhlens och de jag köper kostar 25 för 500 och de tycker jag sitter riktigt bra.

• PamPam 83

Nu har jag lagit in en ny LO i galleriet. Fotona på LO:t är inte så bra som jag skulle vilja ha men de var de bästa jag hade på den lägenheten, och ville verkligen scrapa det. Journalingen gjorde jag som en liten bok, den runda cirklen som det står "Mitt korta liv i Heby" Det var de papprena som fastnade i skrivaren idag. Ni får gärna risa och rosa!

• PamPam 83

Växjö finns det inga scrapbutiker Bara Panduro och Tiimari. Vad jag vet så finns det inga i närheten heller

• PamPam 83

Grattis Pyret! Det LO:t är helt underbart!

• PamPam 83

Jättefin LO, Marajjah! Blänken blev skit snygga! Bokstäverna ser ut som om de är rundade och 3D.

• PamPam 83

I kväll har jag äntligen haft lust att scrappa och jag hann med en massa Hann inte bli klar, men det hinner jag aldrig på en kväll men långt hann jag. Så glad att blocken äntligen har släppt. Nu har jag mycket tid till att scrappa också då jag äntligen har sommarlov Dock upptäckte jag att jag inte har så många kort till att scrappa så jag måste snart framkalla fler.

• PamPam 83

Jag har lagt ut en ny i mitt galleri. Min första dubbel. När jag satt och gjorde den så var bilden i huvudet jättefin dock blev den inte så. Risa och rosa gärna!

• PamPam 83

Skrutthumlan

Klart man kan rama in ett LO. Jag har aldrig gjort det själv. Är det ett 20*20 mått du har tänkt? Jag har ingen anning om det finns ram i måttet. Men annars kan du ju leta upp en ram i något annat mått och skära pappret efter det?

• PamPam 83

Jen: Det är ju skitsnyggt som du har doodlat!

Fnyz: Ja det borde ju vara colorblocking. Tycker det är så himla snyggt att lägga upp sina LO så. Jag har inte vågat mig på det där. Jag mäter och räknar alltid fel... men ska försöka någongång

Svar på tråden Scrapträsket 2