Scrapträsket 2
Allt som man kan tänkas scrappa, kan scrappas. Och ibland även sånt som inte kan tänka sig....
Allt som man kan tänkas scrappa, kan scrappas. Och ibland även sånt som inte kan tänka sig....
Lägger in en ny Lo nu...
4 nya i kretaalbumet..
Det blev ssnyggt Bitte!
Så!! Nu har jag slängt iväg en beställning på 150 kort.... hoppas att allt funkar bra, annars blir jag sur eftersom det tog typ hela dagen att ladda upp bilderna...
Nu ska jag laga mat!!
Lifta är när man tar delar av (eller rentav hela Lo:n) en Lo och gör sin version av den. Antingen av hela, eller så inspireras man av delar, som en snygg rubrik, sättet fotona är satta på....osv. Förstår du min virriga förklaring?
Ang. ladda ner mallar från nätet så finns det en sån tråd (scrappa på datonr-tråd) där de kan sånt bättre än vi. Så fråga där!
DET är ju inte en dum idé Matriark! Jag har grejer både här och där i en salig röra... Kanske ska kolla på ICA (!) imorron om det finns nått man kan använda? Är det en inbunden eller typ kollegieblocksaktigt du har?
Ska nog kolla en sån imorron tror jag. Och den ska vara BARA för mig, inga små Ellenar ska på "ita" i den minsann!! (får kanske köpa en likadan till henne för att luras....)