Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Scrapträsket 2

Mammsy: Kollade där, men undrar; måste man alltså ha en akrylkloss till varje bokstav då? Verkar krångligt. Trodde man kunde byta. Har ett alfabet och en kloss...
  • Lingonflickan
    Mammsy: Ok. Jag kanske är korkad men jag förstod inte neftersom det stod:
    OBS! Förvara dina EZ-monterade stämplar på en plastyta så som tunna ark akrylplast, i CD-fodral eller liknande. Undvik förvaring på glansigt papper då vissa papper släpper den glansiga ytan och stämpeln förlorar sin statiska yta.
  • Lingonflickan

Nån som vet hur lång tid det ska ta för att få en slutlig bekräftelse från papprika? Fick en automatbekräftelse den 21:e och väntar än. Vill ju ha mina grejor.Ledsen Beställde från collage scrapbooks igår och fick slutlig bekräftelse igår. Väntar paketet imorgon...GladRäcka ut tunganGlad

• Lingonflickan

Insåg idag att tiden rinner iväg. Gick igenom bilderna på sonene igen för att hitta allt jag vill skrappa. Måste vara klar med bebistiden (första året) innan nästa kommer och dit är det bara ca 1 månadFörvånad

• Lingonflickan
    Annika 5064: Jag har inte scrappat slaviskt för månadsLO:s utan mer de bilder jag gillat. Vet att de flesta gör månad för månad första året och ibland undrat om jag borde gjort det. Men jag har inte heller fotat p det sättet utan bara haft kameran framme. Visst har en del LO:s känts nödvändiga som tex första julen, påsken, dopet... men i övrigt har jag bara gjort lite som jag vill. Det blir inte samma press då heller.

Edma:Gillar din LO. Önskar att jag oxå kunde göra sådär med lyckat resultat, men det blir mest väldigt strukturerat. Har dock prövat lite nya grepp på sistone och känner att jag faktiskt utvecklats jag oxå.

I övrigt har jag mönstersaxar. Använder dem inte ofta, men det händer. Tex på fotomattor.
  • Lingonflickan

Nu verkar de styra upp utmaningarna på scrappiz. Finns en hjälptråd som var rätt bra - tror jag för jag har inte prövat än. Under den en lista utmaningar.

• Lingonflickan

Bitte: Oh, jag veeeet! Är det inte förfääärligt!!Skrikandes Tänkte inte på det. Maken ha ju oxå snart semester... Har handlat dyrare prylar innan lyckligtvis, så lite papper och dekos kanske kan slinka förbi?? *Håller tummarmna* Fast min shoppingbekymmer försvinner snart då jag inte kommer ha varken ork eller tid.Glad Nu måste jag bara titta in på Vixxxans...

• Lingonflickan

Måste ju nästan tröstshoppa...Oskyldig Min beställning från Papprika var helslut... Inget utom en ynka stämpel fanns...Gråter

Svar på tråden Scrapträsket 2