Inlägg från: malinka2 |Visa alla inlägg
  • malinka2

Scrapträsket 2

Jica: till inte så mycket papper finns en del lösningar. Pizzakartonger funkar jättebra tex Det fiins plastmappar på panduro för 12x12 eller bor du nära Ikea finns "mackis" förvaring
    den för 79:- i länken. Jag har den o den funkar jättebra!

www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay&topcategoryId=15600&categoryId=15779&parentCats=15600*15774*15781&storeId=2&catalogId=10103&langId=-11

• malinka2

Oj då,,,så knäppt det blev...kolla på arbetsplats-skrivbordstillbehör o sen Mackis förvaringsserie! ja på ikea alltså!

• malinka2

Fnyz: Det är den som kostar 79:- Man ställer papprena i den o jag tycker det funkar riktigt bra. Nu till löning ska jag till ikea o köpa en sån där mappställning man sätter på kortsidan på skrivbordet för jag har växt ur min mackis *lääängar* ska oxå passa på att köpa lite bättre småplocksförvaring!

• malinka2

Ska oxå försöka mej på tävlingen, band tex är jag urusel på att använda...

Jica: Hur mycket jag lägger ner på scrappsaker är så olika. Vissa månader gör jag en storbeställning medans andra månader blir det lite småttogott här o där. men visst blir det en hel del som springer iväg alltid nåt man "måste" ha

• malinka2

Anne81: Jag köpte 9mm på vanlig bokia.

• malinka2

Idag ska jag in till storstan o köpa papper!! har akut brist på cardstock o den finns en panduroåterförsäljare i dit jag ska. Jippi, har stått still i scrappandet för jag inte haft nån cs, men ikväll ska det scrappas

Förresten, jag råkade köpa fel, skulle köpa fotofix men när jag kom hem såg jag att jag råkat köpa sånna där genomskinliga fotohörn...grrr... nån som använder sånna o vill ha en liten RAK?

• malinka2

jen: WOOW så snygg!!! Doodla var du jätteduktig på! jag kan knappt rita streckgubbar så denna trend får jag stå över Blir lite avis när jag ser hur snygg doodling alla gör!!!

Frågar en gång till om nån här använder genomskinliga fotohörn? Lite synd om dom ligger här o skräpar menar jag...

• malinka2

karrokarro: ja inte är det lätt att hinna med. man får ta dom stunder som finns. Mina barn är 2 o 4 pluss att jag precis börjat skolan=läxor så det blir lite pusslande. Jag är sån att jag gör lite då o då. Har märkt att om jag sätter mej o gör en sida klar på en gång blir jag inte alls nöjd. Trivs bäst med att arbeta med en sida några dagar. Då liksom sjunker det in hur jag vill ha det, snabbscrappar jag tar jag mest nåt utan att det blir igenomtänkt....Så mitt råd är en halvtimme här o en timme där...

• malinka2

kela81: grattis!!!

*håller mina tummar att du får en massa scrapgrejjer *

• malinka2

Vips: Oh så läckert!! Det måste jag oxå göra ska bara hitta ett först *s*

• malinka2

framkalla.com brukar jag beställa från. Tycker deras bilder blir klara o fina färger. 100% nöjd med både kort leverans o service. Rekomenderar!!

• malinka2

kan tillägga att dom är ju inte billigast fast deras kvalite betalar jag hellre lite extra för Bilderna brukar komma redan dagen efter man beställt, supersnabbt!!!

• malinka2

Emelie22: denna är bara i göteborg fast det dyker upp mässor lite då o då. är det inte en i Helsingborg snart? Och sista helgen i okt är det mässa i Karlstad *JIPPI* nån mer än jag som ska dit?

• malinka2

Mizz Maj: låter som du får plocka fram kameran lite snabbt så är ju Lon näst intill redan klar Låt henne trampa omkring lite med så är doodlandet oxå fixat Fniss, min katta är rent hemsk när det gäller att va med o scrappa, alla roliga snören o små papperlappar, gååår ju inte att motstå !!

• malinka2

Mammsy: Oh så fin den var!!! Försökte va med i tävlingen jag med men jag fdick inte ihop det...kändes som jag bara satte dit saker för dom var tvugna att va med..tappade all inspiration. Men du har verkligen lyckats!!!

Nån som har lust att hjälpa mej lite? Har för första gången på flera veckor lite tid att scrappa, men VAD?? Hjälp mej med lite utmaningar! Behöver nåt att bita i känner jag!

Svar på tråden Scrapträsket 2