Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

Snygg tr3z, jag gillar den precis som den är!

Niccipicci, jag skulle göra en sån som du pratar om men det slutade med att jag tog en bild på mig själv, klippte ut i papper och sen hade den som "profil". Men inte slutade jag där utan jag tog sedan fotot som jag hade använt som mall och la som ett lock (som man kunde öppna) och sen satte jag en ULbild inuti *fniss* Svårt att förklara ... Kanske kan visa den ... men den är lite naken ... hm

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • dramaqueen

Såhär ser den ut när "locket" (dvs bilden jag skar efter) är öppet. Det är en ULbild på prinsessan i profil På "locket" censurerade jag nakna bröst genom att göra hjärtan med stickles och "down there" satt jag en klisterlapp

skanna0002.jpg

• dramaqueen

Om ni har många bilder som ni vill ha med på en sida hur brukar ni göra då?!

Jag har en stor och sen MASSOR (typ säkert 20 st men jag måste ju välja ett par av dem) av beskärda bilder som kan vara skojiga att ha med "brevid".

Nu tänkte jag ha den stora för sig och sen så många som möjligt av de andra brevid (scrappar ju A4).

Några förslag på Lay Out?

• dramaqueen

Pyret och Jo, jättefina LOs!!

• dramaqueen

Tack för tipsen om "många bilder" jag ska se vad jag lyckas få ihop

• dramaqueen
    Underbara leendet 10 v

Så här blev det. Fick med 4 småbilder iaf ... och den underbara stora

Vad tycker ni?
  • dramaqueen

Fnyz, va skoj! Det är som julafton när man får paket

Apropå paket ... Jag väntar på ett ... och har inte fått betala ännu ens Hur länge tycker ni att man ska vänta innan man ringer företaget? Jag har mailat men inte fått svar. Beställde i torsdags.

• dramaqueen

Jag har ingen PHpenna ... jag har liksom kört med lite allt möjligt iaf. Jag hoppas att det inte gör för stor skada.

Hur var det med skrivarpapperen *nyfiken*

• dramaqueen
    Anilda skrev 2006-07-17 22:19:35 följande:
    En kompis ska lära mig scrapbooking på torsdag Men sen när jag vill börja hemma, vad behöver jag köpa ?
    Jag skulle vänta med de "dyrare" sakerna, som tex maskiner, verktyg och album. I början hade jag mina sidor i en låda, det kan vara bra att känna på lite olika format innan man kostar på album (som är ganska dyra).

I början hade jag en sax, en sån där typ tapetkniv ?! från Clas O, ett gäng med papper och lite band jag köpt på sybehörsaffär

En bra PENNA kan dock vara bra att ha, om man ska skriva för hand!
  • dramaqueen

Idag har jag varit på Panduro och gjort några "fynd" på halva reapriset sånt blir man glad av .... Är långt från mina scrapsaker (hos svärisarna) så då är det ju skoj att få lite nytt

Jag fick bla fyrkants- och cirkelschabloner som jag längtat efter ... Det blir ju aldrig riktigt runt för mig annars *fniss*

Jag köpte min skärmaskin på Clas O och den är en kär vän

Svar på tråden Scrapträsket 2