Skumpis skrev 2006-09-01 08:54:55 följande:
Fnyz - Köp clas Ohlsons akrylfärg! En låda med massa små tuber för 39 eller 49 kr. Den har varit jättebra tycker jag. Jag har alltid massa färger att välja mellan och tuberna räcker läääääääääänge jenn - Ja, det återstår att se vad som finns i paketet. har faktiskt itne kontreollerat tidigare om allt varit med. Kanske ska göra det idag Jobbtime!
jag ska åka å köpa på rusta de e åxå massvis med småtuber för 49, har inte Clas Olsson på typ 10 mils avstånd.
M73 skrev 2006-09-01 09:26:45 följande:
Nu har jag läst och läst och läst samt smitit runt och snokat på era sidor för att få inspiration till LOs. Hitills har jag bara skissat lite och inte vågat klippa ett enda papper... men nu är det nog nära.Skulle bara vilja fråga lite saker först:Kan man använda vilken sorts pennor som helst när man fixar texten? Hur funkar det om man gör utskrifter på skrivare, håller det om man har syrafritt papper?Läste ovanför att ni skulle köpa akrrylfärg, funkar det med vilket märke som helst på sånna? kan man använda panduros hobbyfärg att stämpla med? Kan man använda akvarellfärg på sina LOs?Orkar nån svara är jag tacksam.
Alla akrylfärger funkar, panduros hobbyfärg funkar men jag har hört lite negativs om den inne på scrappiz att den har lite konstig konsistens tror jag men den funkar ju iaf. Det funkar jättebra att skriva ut i skrivare. man kan klippa ut de papper man vill ha utskriften på och sätta fast den med fotofix på ett vanligt a4 å skriva ut eller beskära ett papper till a4 å sen skriva ut och klippa till det efteråt.
akvarell vet jag inte. När de gäller pennor så funkar alla "ZIG" pennor iaf å alla "Sakura" inne på scrappis under artiklar å sen under nybörjare står det massa om sånt här om vilka pennor som funkar å vilka lim som funkar.