Scrapträsket 2
Nä, tror inte det...
Nä, tror inte det...
Cia, vet inte vad du menar...
"Scrappiz-inga raka kanter, eller??"
Tack så mycket i alla fall!
Aha, trez, då är jag med...hinner aldrig vara med på sådana däringa utmaningar, tyvärr, men TACK!!!!
mis,
hehe, nej dem har jag beställt från www.scrapfun.se Hon har såå mycket QK:s, både alfabet och annat skoj...Tack för kommentaren, förresten! Gäller även er andra som givit ros här!
fnyz,
jättefina nya! Själv har jag blivit beroende av chipboardfigurer, det kanske du ska testa? Och jag ÄLSKAR min Silent Setter! Livet är mycket roligare nu!
Hur kul tycker ni förresten det är att lägga in era LO:s på Scrappiz? Där laddas ju upp både foton, kort och LO:s på samma ställe och man riskerar ju att försvinna bort i cyberrymden illa kvickt...jag orkar inte själv sitta och bläddra 48 sidor bakåt, utan tittar på de senast inlagda och, som sagt, då försvinner man fort...Nu var det ju dessutom nån Cybercrop! Nä, jag ska nog hålla mig här i fortsättningen!
Nu ska jag kolla in övriga nya LO:s som nämns ovan...
Fnyz - Pysselpunkten...men pennor, fluid chalk köper jag hos Minneskatten...nästa blir Scrapperiet!
liinda;
du frågade om Quickutztång tidigare; jag var själv inne på att köpa en i början av min karriär, men den är ju rent ut sagt skitdyr! För hur länge tycker man att ETT alfabete räcker? Nej, jag köper istället från www.scrapfun.se; hon har massor att välja på och frakten blir aldrig dyr! Så, för de pengarna man måste betala för tång och alfabeten kan jag handla MASSOR från ovanstående länk!
Fnyz, jag har bara gott att säga om Minneskatten; trevliga kontakter och snabba leveranser, så köp du!
Är det någon som har den här från Fiskars? Vill ha en cirkelskärare, men här finns ju massa roliga former att använda...bara man köper syrafri kartong...
http://www.fiskars.com/SE/Hobbyprodukter/Product+Listing?contentId=85309&page=4
Skumpis,
absolut inget fel på passare, men hur noggrann jag än är med att klippa/skära cirklar för hand tycker jag aldrig att det blir riktigt runt...och det vill jag!
Ja, det är lite kasst med den där fasta frakten; du får göra som jag; köp ALLA färgerna i fluid chalk och gelepennor, så kan man i alla fall inbilla sig att man fyndat!!!!
Och något papper kan man väl alltid få användning för...
Tänk, förresten, hur man ändrar smak under sin scrapkarriär; jag tyckte det var skitfult med knappar i början; nu känns det som jag inte skulle kunna göra en LO utan...sitter just nu och budar knappar på Tradera...får väl lägga ut ALLA stickers jag köpte där när jag började scrappa och som aldrig kommer att användas...jo, har ju använt på "måste skölja av mig nu..." LO:n...