Inlägg från: Matriark |Visa alla inlägg
  • Matriark

Scrapträsket 2

malin ulrika:
    limpenna är en sån här
    http://www.minneskatten.se/butik/images/Zig/msb20m.jpg

jag slösar mer än så på fotofix.. det beror på hur stor grejen är jag vill limma fast. Jag tar hörnen + mitten + mellan hörnen efter kanterna.. räcker ändå ganska länge med 500 stycken. Ibland ritar jag lite snabbt med limpennan mellan fotofixbitarna. Det sitter väldigt bra, men går ändå att ta bort försiktigt utan att skada papperet under, om man ångrar sig/vill använda på ny LO/har gjort fel (det har hänt Oskyldig)

• Matriark

Mammsy- Själv har jag ju i flera månader letat med ljus och lykta efter cropper hoppers förvaringslösningar. Nu börjar dom äntligen dyka upp i de flesta butikerna. Jag hoppas verkligen inte dom tar slut innan jag hunnit köpa.....

• Matriark

Grattis Cia!! Dags att beställa papper till bebis-LO's

• Matriark

Pyret78 - tack för det tipset, nu har jag ju slösat pengar igen haha.. jag begav mig genast till scrapoteket nu naturligtvis... men inte nån rea för mig inte... såg bara alla underbara bazzil four-series och prima blommor.

Jättebra Meli att man kunde beställa alla 4 i en serie istället för att klicka styckevis *tummen upp*

• Matriark
    Loppan79:
    HIPP HIPP HURRAAA på din födelsedaaa!! Skrattande
  • Matriark
    Nienna Calaelen skrev 2006-08-02 17:44:40 följande:
    Vem här var det som scrappat en typ "Tips & idé-bok"? Orkar inte leta reda på inläggen... I så fall, vad har du för olika rubriker i boken och kan man få se bild? Har köpt ett sån där 5-ämnesblock idag som jag tänkte scrappa och skriva upp bra-att-minnas-grejer i osv. ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~

Jag försökte svara dig med både bild och info men mitt inlägg ville inte skickas.. vet inte om det är min dator eller familjeliv, men ibland går det bara inte, tokigt när man skrivit mycket.. nu splittar jag. Bild nedan.

IMG_1437_edited.jpg

• Matriark

Hehe.. nu när jag äntligen köpt foam stamps skulle jag vilja göra om framsidan ytterligare en gång.. snabbt gjort. satte bara fast papperet med fotofix på befintliga omslaget.

Detta har jag i

Scrapbutiker - kontaktinfor, utbud, priser, mina betyg
    fakta till album - exempelvis vad min dotter fick i födelsegåvor.
    projekt - sidor att scrappa, album att scrappa, altered att scrappa..
    tips och trix
    sålt - när scrapkompisar köpt cardstock och annat dom behövt av mig och ska betala senare, skriver jag ner "skuldnotor" och stryker när dom betalat. Jag har oftast mest grejer för jag är både scrapoholist och shopoholist.
    Att köpa - vilka cardstock -färger jag behöver, brads jag vill ha etc.
    Verser, dikter, ordspråk, citat, latinska ord etc.
    skisser
    inspiration - klippt och klistrat ur scraptidningar
    diverse

• Matriark

kategorilapparna har jaf föressten klippt till och häftat fast själv när jag tröttnade på att bläddra så länge.

• Matriark

jag gillar vänstra, kortena på sned gör att lo'n ser mer livfull ut mot de raka uppe. dessutom tillför det extra kortet vem som välkomnar

Svar på tråden Scrapträsket 2