Inlägg från: dramaqueen |Visa alla inlägg
  • dramaqueen

Scrapträsket 2

Jag har en variant på ULlo med profilmage i mitt galleri

Prinsessan nu 2 månader - ny månadsbild
  • dramaqueen
    annika5064 skrev 2006-07-20 21:38:37 följande:
    Nu har jag scrapliftat färdigt och så här blev det:Lägger en bild på originalet i nästa inlägg för jag vet inte hur jag ska få det på samma sida...
    Gud va fint! Jätteimpad av din stil!!
  • dramaqueen

Idag har jag "pysslat" ihop en pekbok till lillan Mkt enkel laminerad med 6*6 papper och bilder på familjemedlemar. Det var skoj!!

• dramaqueen

Jag hade ett rum att pyssla i i vår förra lgh sen flyttade vi till mindre och nu är det köksbordet eller trängas vid datorbordet, jag LÄNGTAR efter ett eget rum igen!!

• dramaqueen

När jag började med mitt grav. album valde jag Chatterbox Great Room och jag är så nöjd med det valet!! Jag försökte använda mig av mest de papperen. Gjorde en bauta beställning från lifetime.

• dramaqueen

Jag började med att göra kort och det är på nåt sätt helt annorlunda än att scrappa. Jag gjorde aldrig ett kort som var lika det andra (hade iofs samma stämplar ibland men då gjorde jag olika utförande) ofta gör jag ett kort bara till en viss person och då har man ju den personen i tanken.

Jag tror inte man på nåt sätt kan jämföra scrapbooking med kortmakeri. Scrapbooking gör man för sig själv och för framtiden tycker jag och kortet gör man för att göra någon annan glad en liten kort stund

• dramaqueen
    annika5064 skrev 2006-07-23 10:31:47 följande:
    "Naturligtvis är det så! Jag förkastar inte kortmakeri, om nu någon tror det, det är nog bara inget för mig...ännu, kanske jag ska tillägga. Men det vore kanske något att pröva nästa gång jag får en blockering...

Fniss, näe det trodde jag absolut inte, jag gav bara min syn på saken Jag har över 600 stämplar ... men nu håller jag på fasar över till bara scrapbooking för jag har inte tid med båda och jag prioriterar framtiden Ska dock behålla ett par bebis, jul, bröllop, grattis stämplar så jag kan göra lite kort OM det är någon speciell som fyller år

Tur att tradera finns så man kan få tillbaka lite av de pengar man lagt ut

MEN de finns de som använder stämplar jättebra till sina LOs, jag lyckas dock inte riktigt med det. Här är ett superfint exempel: http://www.twopeasinabucket.com/pg.asp?cmd=display&layout_id=933361 

• dramaqueen

hehe ... jag har varit stämpelberoende ett tag

Svar på tråden Scrapträsket 2