Scrapträsket 2
Jag har en variant på ULlo med profilmage i mitt galleri
Jag har en variant på ULlo med profilmage i mitt galleri
Idag har jag "pysslat" ihop en pekbok till lillan Mkt enkel laminerad med 6*6 papper och bilder på familjemedlemar. Det var skoj!!
Säger som Jo79, härma härma härma och sen så halkar man in på nåt eget. Kolla in www.twopeasinabucket.com det finns HUR MKT SOM HELST!
http://www.familjeliv.se/hem/dramaqueen/galleri.php?cur_album=Scrappat+och+pysslat Här kan ni kolla in pekboken jag fixade igår eller iaf delar av den
Jag hade ett rum att pyssla i i vår förra lgh sen flyttade vi till mindre och nu är det köksbordet eller trängas vid datorbordet, jag LÄNGTAR efter ett eget rum igen!!
När jag började med mitt grav. album valde jag Chatterbox Great Room och jag är så nöjd med det valet!! Jag försökte använda mig av mest de papperen. Gjorde en bauta beställning från lifetime.
Jag började med att göra kort och det är på nåt sätt helt annorlunda än att scrappa. Jag gjorde aldrig ett kort som var lika det andra (hade iofs samma stämplar ibland men då gjorde jag olika utförande) ofta gör jag ett kort bara till en viss person och då har man ju den personen i tanken.
Jag tror inte man på nåt sätt kan jämföra scrapbooking med kortmakeri. Scrapbooking gör man för sig själv och för framtiden tycker jag och kortet gör man för att göra någon annan glad en liten kort stund
Fniss, näe det trodde jag absolut inte, jag gav bara min syn på saken Jag har över 600 stämplar ... men nu håller jag på fasar över till bara scrapbooking för jag har inte tid med båda och jag prioriterar framtiden
Ska dock behålla ett par bebis, jul, bröllop, grattis stämplar så jag kan göra lite kort OM det är någon speciell som fyller år
Tur att tradera finns så man kan få tillbaka lite av de pengar man lagt ut
MEN de finns de som använder stämplar jättebra till sina LOs, jag lyckas dock inte riktigt med det. Här är ett superfint exempel: http://www.twopeasinabucket.com/pg.asp?cmd=display&layout_id=933361
hehe ... jag har varit stämpelberoende ett tag