• Jo79

Scrapträsket 2

Pyret78 skrev 2006-06-27 13:30:08 följande:
    Tänkte beställa Heidi-rubons från MM, men vet inte vilken storlek jag ska ta Ni som har de, vilken har ni. Det finns ju Large ( ca 2,5 cm hög) o small (ca 1,5 cm hög). Scrappar för tillfället i 8x8, så då kanske small är bäst, eller ska jag ta Large ändå.Vad skulle ni ha valt???Beslutsångest, jag vet
    Haha.... jag skulle tagit bägge! För jag ääälskar dom!! Jag har Large på mitt album i 8'8, och det går alldeles utmärkt, de tar slut så fort bara.... Men, om du bara ska ha ett...? Då hade jag nog tagit Large. Eller båda...!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag har märkt att det är svårt för mig att spara ihop pengar till mässan i höst. Jag shoppar ju upp dem hela tiden!!OskyldigPenga munGråterSkrikandes Nån som har en bra idé om hur man gör för att inte shoppa upp alla mässpengar?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Det är ju inte någon dum idé....skriver du på hur mycket du lägger dit, eller blir det en överraskning när du öppnar dem...?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

...och om ni vill ha mer primablommor så har Vixxxan ett erbjudande om 4 flaskor för 220:-..... Penga munoch om man vill så packar hon i zippåsar istf flaskor så då går frakten bara på 6:-! Vem kan motstå...? Inte jag....Skrikandes

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Kan man inte blockera köpknappen i nätaffärerna...?FundersamPenga mun

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ny Lo....och sedan tror jag att jag följer Skumpis exempel....Flört

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ja, jag säger ju det Humla.... det ÄR ett beroende, och vi har alla symptom....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Men OJ! Förvånad Var inne och kollade på papper som jag HELT missat!! HUR kan jag ha missat Chloe´s closet?!?! Dom är ju apsnygga!!Kyss  ooooo tur att jag måste gå och sova nu.... fast det rycker i klickfingret.....Penga mun Varför, Skumpis, varför?!?!Skrikandes

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2