Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Scrapträsket 2

Ja det kan varmt rekommenderas att försöka få till en egen plats där man kan ha allting.

Jag har lyxen att ha ett helt rum!!!
    Stort skrivbord, skåp med mappförvaring för papperen och hyllor för stämplar mm.
    Byrå för alla tidningar, qk, oanvända album osv och hylla med albumen och symaskinen och allt annat i.

Och glöm inte det stora hörnskrivbordet med dataplatsen. Där kan man ju också lätt röja undan när man får scrapsällskap!!

Supernice är det!
    (Men jag var glad åt mitt skrivbord under trappen i vintras också )

• Cia o krabaten

Ni som gillade chatterbox, ta en titt in till scrapaddicted.se
    Var ju där förra veckan och hon har fått in MASSOR med nytt.
    Jag köpte nog ett av varje CBX nya papper... Och några av de äldre favoriterna för att vara på den säkra sidan

• Cia o krabaten

JO79: Jag håller på med ett hemgjort minialbum som jag ska knyta ihop tänkte jag.
    Runt ca 12cm i diameter och så ligger det i en träask som jag också scrappat.
    Visar bilder senare i veckan när det är färdigt. Supersmidigt med litet format.

• Cia o krabaten

Mystjejen: Vaddå för frågor??

Och NEJ, jag scrappar inte alls alla kort. Bara de bra och de som säger nåt/berättar en händelse. Sen sparar jag alla foton på datorn.

• Cia o krabaten

Mina bilder ligger på en extern hårddisk som förvaras i mina föräldrars kassaskåp!
    Då kan ett av husen brinna ner... *Hua*

• Cia o krabaten

Så har man surfat bort en perfekt bra scrapkväll med resten av familjen sovande.
    Jaja, that's life!

• Cia o krabaten

Fnyz: Ett tips är att börja kolla igenom och strukturera upp hur du vill ha albumet.
    Jag flyttade en del sidor från Englas till familjens efter min rensning. Och sen visste jag ju dessutom mer vad jag ville ha med och ta kort på i framtiden.

• Cia o krabaten

Skrutthumlan: Kika in på vilken som helst av nätbutikerna så har du under lim och klister fotofix på varenda affär. Finns såklart olika märken.

Fotomatta använder jag oftast ett helt papper, förutom om det är till en förstoring och jag ska ha samma papper till mindre bilder också, för då skär jag ut till de mindre utifrån den större så det inte syns bakom det stora kortet liksom.
    Tar man 4 remsor så får man ju hörn...

• Cia o krabaten

BV: Mammaträff och scrapshopträff i ett!
    Kan det bli bättre

• Cia o krabaten

BV jag har ju alltid vågat vägra plus, MEN NU HAR JAG SKAFFAT PLUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fast inte som ni tror utan på teststickan
    Engla blir storasyster i mars!!!!!

Svar på tråden Scrapträsket 2