Scrapträsket 2
Oj, jag var visst lite seg att skriva mitt inlägg. Fnyz hann ju före
Oj, jag var visst lite seg att skriva mitt inlägg. Fnyz hann ju före
tr3z - du skojar va? Du gör ju superfina lo:s!
Hur var det nu med scrapaffärer i Göteborg? Finns det någon i centrala göteborg?
Jag har gjort ett album i 20*20 cm men tycker att albumet är så fruktansvärt fult så jag måste köpa ett nytt. Någon som vet vart det finns album i det måttet att köpa. Visst är det väl 8*8 tum?
Är det ingen som vet vart man kan få tag på 8*8 album?
Ang egen scrapplats. Min man sa idag när jag satt på golvet och scrappade att vi nog borde försöka hitta något bort typ sånt som arkitekter har. Alltså ett stooooort hörnskrivbord som man kan stå vid!!! Mmmmmm, det skulle sitta fint
Om en månad får jag ett eget rum till min scrapping Just nu känns det lite jobbigt att plocka fram allting och sitta på golvet och scrappa...
Nu är jag äntligen klar med albumet till min syster. Jag har lagt ut bilder i galleriet. Jag har suddat lite på vissa bilder eftersom jag inte vet om min syster gillar att jag lägger ut bilder på henne på nätet.
Jag är inte helt nöjd med alla lo:s! Ni går gärna lämna kritik så att jag kanske kan göra bättre nästa gång
Den bilden som är 3 lo:s på är de som min mamma, pappa och bror har scrappat
Tack för alla positiva kommentarer om albumet till min syster. Hon fick det i morse och blev jätteglad
Själv fyller jag år nästa vecka och minifirade igår. Jag fick bla Stora boken om Scrapbooking
Hittils tycker jag den verkar bra, har ju hört delade åsikter om den här i tråden. Ska fortsätta läsa senare idag...
Men ååå jag som håller på med en beställning på scrapoteket just nu och hade inte ens sett att det var fraktfritt
Meli - order kommer under dagen
Jag fyller år idag (hurra, hurra, hurra). Jag fick ju stora boken om scrapbooking här om dagen och idag fick jag en egen fotoskrivare , 500:- att handla scrapbooksaker för av mina föräldrar, en dymomaskin och en scrapbooktidning. Jag tror att det har gått fram vad jag önskar mig
Nu håller jag alltså på med order på scrapoteket och på scrapbookbutiken. Måste bara fila på dem lite innan jag skickar iväg. Men nu ska jag gå och baka paj till kalaset ikväll.
Men åååå varför inte fraktfritt nuuuuuu!!! Äh, jag beställer ändå, jag hade ju ändå tänkt göra det Vecka 33 har vi väl förhoppningsvis flyttat in i vårt hus och då kommer jag inte ha internet på ett tag så det är lika bra att passa på nu
Fast å andra sidan så har jag ju internet på jobbet så jag häckar ju här på fl ändå