Inlägg från: skrutthumlan2 |Visa alla inlägg
  • skrutthumlan2

Scrapträsket 2

en fråga till er som laddat ner typsnitt från dafont.com, hur får man de aktiva sen i word? Har sparat dem under windows/fonts.....

• skrutthumlan2

Morticia
    Tror att skärmaskinen kostar ungefär så på bokia, har inte köpt ngn sådan själv...
    Tror visst att det är viktigt att pappret är syrafritt, för det släpper väll också ifrån sig syra annars?Är inte så duktig på det där!

• skrutthumlan2

glitter från USA låter trevligt tycker jag! Har köpt lite glitter saker man kan klistra på, kom jag just på! måste ju användas på nästa LO!

• skrutthumlan2

glitter från USA låter trevligt tycker jag! Har köpt lite glitter saker man kan klistra på, kom jag just på! måste ju användas på nästa LO!

• skrutthumlan2

en fråga bara, när ni ska printa ngn text,vad använder ni för papper? Kan ju inte ta scarpp papper som är 30,5x30,5...o vanligt skrivpapper är väll inte syrafritt???

• skrutthumlan2

aha! och sen tar du bort cardstocken?

• skrutthumlan2

claudia79-klart du ska handla:) man kan aldrig få för mkt, haha! Vart har de fraktfritt? melis har jag aldrig hört talas om....

Ville bara säga till er som funderar på att beställa från USA, att i värsta fall får ni betala en massa extra i tullavgift och moms, så himla trist om man inte har räknat med den kostnaden!

• skrutthumlan2

jo det är sant, men jag vet bara att när jag beställde kläder från USA så fastnade de i tullen och jag fick betala lika mkt i tullavgift som kläderna kostade, då blir man deppig! Om man skickar rekommenderat kan man nog nästan vara säker på att man får betala tull. Men om de skickar det som ett anonymt paket så funkar det säkert!
    Ville bara säga det så att folk tänker på det! Sen får ju alla göra som de vill!

• skrutthumlan2

claudia79- låter bra:) trodde det skulle vara helt fraktfritt....lite papper kan jag behöva men inte för 300kr!!!

• skrutthumlan2

skapa ligger på horsgatan, där är de jättetrevliga tycker jag!
    sedan finns det lite grejer på panduro och i vissa bokaffärer. Svanströms vid hötorget har lite scrapping grejer, verkar som om de kommer ta in mer till hösten.

Svar på tråden Scrapträsket 2