• MAMMSY

Scrapträsket 2

Annika vet att scrapoteket å scrapaddicted har några å så tror jag att scrapbooklifestories har oxå

• MAMMSY

En liten enkät så här på måndags kvällenGlad

1. Vad skulle du aldrig klara dig utan?
    2. Vad skulle du aldrig använda dig av på en lo?
    3. Vilka affärer på nätet brukar du handla från? Motivera gärna varför!
    4. Vilka "fel" tycker du att du gjorde som nybörjare?
    5. Ditt bästa tipps för att ta sig ur en scrapblock
    6. Ditt bästa tipps för övrigt

Lite nyfiken av mig sådär bara...Oskyldig

Kram Malin den trötta mamman till den vilda bebin......
  • MAMMSY

Svarar väl själv då

1. Vad skulle du aldrig klara dig utan?
    Min retrostans mina chalks å mina alfabet
    2. Vad skulle du aldrig använda dig av på en lo?
    Mesh tror jag, vet inte hur jag ska få till det...
    3. Vilka affärer på nätet brukar du handla från? Motivera gärna varför!
    oj mångaPenga mun men pysselpunkten scrapaddicted å scrapbutiken har bra utbud
    4. Vilka "fel" tycker du att du gjorde som nybörjare?
    Koncentrerade mig på papprena istället för att framhäva korten å att jag köpte på mig för mycket som jag inte använder..
    5. Ditt bästa tipps för att ta sig ur en scrapblock
    Rita skisser å helt plötsligt kanske man har gjort en som man kommer på attt man vill göra själv! Det å surfa runt på scrappiz å på twopeas
    6. Ditt bästa tipps för övrigt
    Spara tidningsrubriker som du fastnar för i en bok, ifall du har idetorka nån gång till en lo så är det bara att leta igenom där!

• MAMMSY

Tyckte oxå att scrappiz var svår i början men sen så spenderade jag ganska mycket tid där å nu tycker jag inte att det är så rörigt längre, men dom har många saker som dom kunde bättra på!
    Tack för alla Grattis GeneradOskyldig Det händer grejer när man scrappar ihop med skumpis

• MAMMSY

Viffy: Hur ribbade e dom e det bazills så kan du ju använda dom som bakgrundspapper eller är dom ribbade som wellpapp?? Isåfall kan du ju använda dom som dekoration å ha bakom ett foto eller nått.. lite svårt när man inte vet hur dom ser ut...

• MAMMSY

Mystjejen var det torrchlaks du köpte då? Jag har inte sett att dom har det på panduro varken det eller fluid... *nyfiken*

• MAMMSY
    GeneradGlad Yack loppan79 ja  så blir det när man scrappar ihop
  • MAMMSY

Fnyz kolla in hos tr3z hon har alla skisserna från skissutmaningarna i sitt galleri! Jag har tvåsidor med skisser annars ska kola up.. vänta lite

Svar på tråden Scrapträsket 2