Scrapträsket 2
å just de instant settern, massa olika öljetter, massa brads... åååå
å just de instant settern, massa olika öljetter, massa brads... åååå
dramaqueen: jag har en mars -06 å började scrappa nu i April för det är ju nu när jag är mammaledig som jag har tid å scrapap
matilda somnar klockan 20:30 å då sätter jag mig å scrapapr fram till 00:00 å sen sover jag å matilda till 08:30 då går vi upp å är båda utvilade så de funkar fin fint, fast tid med sambon blir de inte nå av de kommeri september de.
jag älskar criss cross å raw silk på bazzil.
jag gör åxå som ni säger..köper alla papper jag tycker är fin å allt som ser fint ut å så komponerar jag sen ihop när jag sitter där...
malin ulrika: att göra rent stämplarna på engång när man använt dem annars kan de vara svårt å få bort.
som jag tidigare berättade så harjag ju lagt en order hos minneskatten.se men det gick inte att genomföra den så jag mailade henne å hon tog hand om min beställning över mail
fler av er sa även tidigare att denna error sida även kommit upp för er när ni försökt handla och det var tydligen en bugg hos henne som gjorde att det blev så om man försökte beställa på faktura men det har hon nu åtgärdat eftersom ajg berättade det för henne så nu ska det inte komma upp en sån sida igen.
hon gick själv in å testlade en order och fick då upp sidan hon åxå.
hon är verkligen supertrevlig å snabb att ha å göra med så jag rekomenderar verkligen minneskatten.
Meli: jag håller på å tränar på å knäppa kort så jag knäpper typ 1000 kort om dan har äntligen fått koll på min kamera nu så jag har lyckats knäppa fina närbilder. kommer på framtida LOs var så säker
vart finns de där receptswapparna??
skumpis: min grav-lo är de två röda papper men sen bara ett mönstrat som jag använt mig av på båda sidorna. å sen har jag använt samma band å deckos.
skumpis: tack men nä jag har ingen mall jag sissade på baksidan tills jag blev nöjd å så klöpp ja
håller på med en till LO just nu men blir itne helt nöjd... så den får ligga å vila tills imorrn tror jag...det är ett så himla fint kort som jag scrappar med så jag vill verkligen bli helnöjd.
jag är på jakt efter min absoluta favorit LO som jag någonsin sett men jag minns inte vem av er de va som hade gjort den... det var någon här inne i träsket iaf...
den var i sandiga, beiga färger, ett liggandes foto med en tös i en mössa... tror de var ett band med åxå...nån som vet?