Scrapträsket 2
För min del så gillar jag att kika på länkar, sen spelar det inte ngn roll vart de går
För min del så gillar jag att kika på länkar, sen spelar det inte ngn roll vart de går
Jag doodlade första gången igår. . . Det blev sådär, får se om jag vågar fota o lägga upp den här sen ikväll när man kommer från jobbet. . .
Ritning har aldrig varit min starka sida
De beiga bitarna i det högra nedre hörnet är dymoad bazzil där det står läng o vikt, men det syns inte så bra på fotot men syns bättre i irl
annika ; Tackar O jag som inte blev nöjd...
Annika: Minella, vikken shop är det?? Jag vill me ha nya basic grey !!
Förvarar ni era primablommor i flaskorna??? Jag tycker det är så himla opraktiskt att rota igenom dom .. . Skulle vilja komma på nått bättre, nån som har ngt bra?
Mammsy; Har hon ändrat sig igen? Jag fick ett mail för någon vecka sen att det var rea på allt för att hon skulle sälja?! Innan det fick jag ett mail att hon skulle sälja och sen ett att hon ångrat sig och sen detta... Märkligt
Va inne o kolla på lifestories nu o där står det att det är 50% rea för webbutiken stänger den 28/8...
Har precis varit inne o handlat på scraphuset De nya basic grey hade hon 25% på så de kostade bara 6:- st o det var ju så klart ett måste