Scrapträsket 2
oj, det hade gått åt en hel del album sen jag var inne på scrapbookbutiken och kollade:) Nu kanske hon får in nya ännu finare....
oj, det hade gått åt en hel del album sen jag var inne på scrapbookbutiken och kollade:) Nu kanske hon får in nya ännu finare....
ngn som handlat från scrappics? Funkade allt bra? skulle helst vilja veta frakten innan jag beställer dock....
jäkla skit punch! köpte en fin från fiskars som skulle göra hjärtan i hörnen, men den är redan paj, efter att jag använt den 2 ggr! *morr* tur att jag har kvittot kvar!
först fastnade den så att man inte kunde ta ut eller in pappret, då tryckte jag tillbaka grejerna på baksidan, och nu funkar inte knappen man trycker ner...
vilka/vem har gjort LO med kärt barn har många namn? Orkar inte kolla igenom allas bildgallerier....
min morfar fyller år i helgen, funderar på att göra en LO till honom med hela familjen. kan man rama in en LO? Frågan är bara om det finns några ramar med det måttet....
ja 30,5x30,5cm är det.
leamon, vad kostar en stor tändstickask i vanliga fall?
Rent spontant skulle jag säga att jag skulle kunna betala 25kr, men det kanske är för snålt...
25-30 är väll ok, tycker jag!
kan man skriva med gel pennor? eller måste det vara speciella syrafria pennor? tror inte att det står att gelpennorna är syrafria,tyvärr...