Scrapträsket 2
Livrädd för att välta ut glaset här..... det är liksom lite TRÅNGT
Arbetsplatsen är summa sumarum som ett små-invaderat a4
Livrädd för att välta ut glaset här..... det är liksom lite TRÅNGT
Arbetsplatsen är summa sumarum som ett små-invaderat a4
skrutthumlan -
neee, nog inte den smartaste
Någon får jättegärna förklara för mig vad paperpiecing är för något? Det allra mesta annat kan jag i scrap- och stämpelväg, men PP har jag faktiskt inte hört tidigare.... ![]()
Fnyz - ach sooooooo! Då fattar jag!
Inte svårare än så alltså!
Otroligt men sant - jag har tagit mig tid att scrappa!
Hm, jag sitter här med ena sidan av ett fast uppslag i min gravidbok.... ska fylla sidan med "första BM-besöket" och hjärnan funkar inte.... ska man köra samma färger som den andra sidan (handlar om allra första ULet) eller blir det trist??
Eller, JA, det blir trist, men det känns som att..... det nog blir samma färger
Äsch så värdo. *försöker tänka om och tänka rätt*
Äh, skitsamma. Turkos och orange är ju snyggt så det tål att slitas på
Jag tar journalingen på orange.
Eller turkost.
Elle ska man kanske ta en annan färg ändå. Lila kanske?
Nä.
![]()
kela81 - jag håller tummarna!!! ![]()
Grattis på födelsedagen!!
Läste tidigare idag om det här med att kika in i gallerier och så -
Jag skriver faktiskt sällan i folks gästböcker, ska jag villigt erkänna. Det är mest ifall någon VERKLIGEN fångar mitt intresse, eller inspirerar mig väldigt! Sen har vi som hänger här _oerhört_ olika stilar, och jag har faktiskt jättesvårt för att "komma på" nåt fiffigt att säga då det rör LOs som inte alls är min stil. Det känns bara tillgjort för mig.... men det betyder verkligen inte att jag tycker att LOn är ful på något sätt, men för mig kan den vara ganska ointressant. Skulle jag komma med "konstruktiv kritik" i det läget så skulle jag ju råda till saker som inte alls är den personens stil, liksom. Och då blir det ju bara knas. Jag gillar mest mer grafiska LOs med enstaka fotografier, väl kombinerade färger och papper, och jag tycker att journaling är en självklarhet till 99% på en LO. Min stil är definitivt inte vad jag brukar kalla "färgglatt fotoalbum".
Oftast så hinner jag inte ens skriva nåt, hinner ju knappt sitta vid datorn öht!
Det är många som är inne hos mig med som aldrig skriver något, men iofs får jag ofta NÅGON snäll rad i min gb, så jag brukar inte bry mig så mycket. Men jag fattar ju att det inte är skoj då man aldrig hör varken bu eller bä...
Själv tycker jag att det är trist (och känner mig som luft) då man ofta inte får någon "kontakt" då man skriver inlägg här i tråden - det är som att tala med en vägg kan jag tycka ibland
...och så är vi så fantastiskt MÅNGA här i tråden, att jag helt omöjligt kan komma ihåg vem som var vem och scrappar hur, så då swischar jag omkring ett tag i olika GBs för att leta mig fram till rätt inspiration....
Hehe... *säger ingenting så har jag inget sagt... iofs verkar folk ha gått
Cia - jag ska kolla närmare på SWEscrap -grunkan.... har inte hunnit riktigt än. Var inne där en snabbis igår, men han inte riktigt bekanta mig helt med vad som finns där! Det ser ju i alla fall ut vid en snabb anblick som att det kommer hållas hög standard på innehållet! Det gillar jag! Jag är nyfiken på ditt bidrag
Fnyz - jag såg minsann att du fanns representerad där med en superfin LO?! Jag önskar jag finge lite mer tid, så hade jag gärna hållt på att skicka in och tävla och så, det är ju så skoj!
Fnyz - ja jo nej, vi har nog inte samma stil nej, men jag GILLAR verkligen din ändå!