• Meli

Scrapträsket 2

Jen 82

Så fort återförsäljarna erbjuder dem, så

• Meli

MAMMSY

Ja, dt är rätt svårt, men det var kul, testade lite på en LO, men det var skoj,

• Meli

Tack till alla som skrivit i min gästbok

Nu är min semester slut och jag är tillbaka på jobbet, buhuuu!

• Meli

Nu har jag scrappat ett minneskuvert (till biljetter och annat smått) till Turkietalbumet så nu är det HELT klart, YES!!! Det ska bli så skönt att börja scrappa 12*12 igen. 8*8 var inte mitt format egentligen

• Meli

bitte71

Förstår dig, jag mådde också fruktansvärt illa första halvan av graviditeten, och då fanns ju varken ork eller inspiration. Sen när jag gick tillbaka till jobbet var jag tvungen att gå upp till heltid, för föräldrapenningens skull, och då orkade man inte heller så mycket, men nu under min semester, och dessutom känner jag mig pigg, så har det blivit en hel del, är klar med mitt Turkietalbum och idéerna till nya alster surrar i huvudet

Hoppas du snart slutar på illa, det är såååååå hemskt.

Kram

• Meli

Pyret78

Vad härligt med en egen scraphörna, det är så jobbigt när man måste plocka fram och tillbaka sakerna hela tiden.

• Meli

bitte71

Förresten OT, men läste här på FL om ett naturpreparat som hette Nix vomit eller något sånt som skulle vara jättebra. Hann inte prova själv, eftersom jag slutat på illa då, men det var olika vitaminer, inga konstiga saker. Kan vara värt att kolla upp tycker jag

• Meli

lillvilda

Resor och alla övriga händelser, bröllpsalbum, jul, osv

Svar på tråden Scrapträsket 2