Scrapträsket 2
annika - japp självklart syrafritt Jag får väl se till att besöka en hobbyaffär nån dag, de borde ju ha.
annika - japp självklart syrafritt Jag får väl se till att besöka en hobbyaffär nån dag, de borde ju ha.
annika - okej, då får jag besöka en ramaffär istället. Tack för tipset
Kela - GRATTIS!
Läste om tidningen som ska komma. Vad roligt med en svensk scraptidning. Jag ska betala en prenumeration i helgen så man inte missar det
Får se om jag får tummen ur och scrappar swescraps utmaning i helgen också
Fnyz - jättefin bok. Får man fråga vilka underrubriker du har i boken
2xA - jag vet att du skrev att det var slutdiskutterat men när ändå diskussionen är framme vill jag passa på att be om ursäkt till ALLA eftersom jag den senaste tiden har kollat i en massa gallerier utan att skriva något alls. Jag sitter på jobbet och surfar så det är inte alltid det finns så mycket tid att skriva något. Har inte internet hemma just nu så jag kan inte göra det hemma heller.
(och 2xA, jag hade helt missat att du hade en idébok i ditt galleri. Den är jättefin! Jag gillade verkligen hur du gjort med blommorna och färgerna var jättesnygga )
Jag gick ju förresten in här för att berätta att jag var förbi Netto och investerade i en pappersskärare som nån här tipsade om. Har ni testat den än? Funkar den bra?
Mammsy - jag har ju inte testat nån annan så jag har ju inget att jämföra med...
bitte - här kostade den också 69:-. Nån här (kommer inte ihåg vem) sa att det gick att skära 12*12 papper med den.
BabyJia - och där dök du upp
Välkommen hit!
Ett tips är att verkligen kolla priserna på tradera. Jag har sett många saker där gå för högre priser än i nätbutikerna så kolla upp vad sakerna kostar på nätet innan du bjuder.
Jag handlar i olika butiker och har tyckt att alla utom en funkat bra (men den finns inte med i länksamlingen ovan). Priserna skiljer sig inte speciellt mycket åt vad jag har märkt
Det jag tycker du ska investera i först är skalpell, linjal, skärmatta, chalk, papper och nån dekoration.