Inlägg från: Matriark |Visa alla inlägg
  • Matriark

Scrapträsket 2

Fnyz skrev 2006-08-18 22:46:37 följande:
    men gud huuuu hoppas allt är bra med er-... stackars liten
    Det var en jobbig upplevelse, men positivt är att efteråt är hon nästan lite stolt över vad hon har varit med om. Redan nu fast hon har ont visar hon stolt upp gluggen och tänderna.. tur att det kommer nya så småningom iallafall.
  • Matriark

Fnyz: Hon fyller 6 i december. Cia: haha, jo sambon frågade om vi skulle knäppa kort, men det var inte att tänka på då. Men imorgon ska det fotas lite och skrivas ner grejer. Skulle kanske göra en scrapdagbok till alla händelser som skapas löpande.. så att jag kan skriva ner journaling medan allt är färskt. Tezsan: Fota i bra ljus, dagsljus allra helst, och använd ingen blixt.

• Matriark

Här är min "scrappade" telefon. Jäääättekul att göra

• Matriark

Tack så mycket

Jen 82, en vi använder. Jag är bra sugen på att gå lös på de bärbara också Använde ett vanligt "scrap-papper" och fäste med decopage-lack. Även blommorna är lackade.

• Matriark

4 nya i mitt galleri. Gick för trögt att ladda upp här...Fundersam

• Matriark

tummen ner för scrap and gift corner. betalade 2'a augusti, har inte fått varorna än...

• Matriark

boboo- jag har också beställt från scrapaddicted, jag tvekade ett tag för det har varit några som fått vänta länge där på senaste tiden. Dock var det så många fina papper jag ville ha så jag kunde inte låta bli.. men vi kan nog få vänta är jag rädd....

pyret78- jo man ska vänta på personlig bekräftelse. Det händer ofta att någon/några av varorna man har beställt är slut.

Fnyz - jo jag visste att du talat varmt om dom, men 3 veckor är för mig på tok  för länge.. jag fick iofs även vänta över en månad innan jag fick paket från scrap room (som annars är mångas favorit) men där var det iaf då på faktura. Scrap and gift corner har ju fått mina pengar för länge sen.

• Matriark

Pyret78, ja så står det ju.. konstigt för när jag skickade beställningen stod det på sidan att man skulle invänta personlig bekräftelse. Nå jag betalade in, sen är det väl bara att hålla tummarna.

Carolina1979 - Tack så mycket för infon, det enda jag kollar på scrappiz brukar vara första sidan och galleriet. Ringde på en gång och hon skulle försöka fixa det.

• Matriark

Buhu.. de grejerna jag verkligen ville ha från scrapaddicted var slut Fick iallafall besked om det idag, så det blev ingen lång väntan. Men då hade jag ju redan betalat. Men jag har bett om "överasskningsvaror" istället för pengar tillbaka.. det kan ju bli intressant det med

• Matriark

OOOj. Jag som precis tecknat prenummeration på creating keepsakes och paper crafts... det kommer ju dimpa ner scrap tidningar var och varannan dag!

Svar på tråden Scrapträsket 2