Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket 2

2xA - jättefint album från Tiimari. Såg inte det när jag var inne där här om dagen. Däremot såg jag att de har fått in bg papper, bazzil och en massa andra roliga saker. De är ju lite dyrare än på nätet men ska man bara ha någon liten sak så lönar det sig ju eftersom man slipper betala frakten.

• Loppan79

johannapanna - jag har en junior men lyckades inte skriva ut på papper. Jag har iof bara försökt en gång och gav nog upp ganska snabbt också.

• Loppan79

Vips - shit vad snyggt och praktiskt med kryddstället. Jag som dumpade mitt för många år sedan. Där ser man - det lönar sig att spara på saker Jag får ge mig ut på loppisar och leta efter ett sånt för det måste jag bara ha

• Loppan79

Fraise - jag hinner inte hälften så mycket som de flesta här inne. Men jag gör så mycket jag kan och orkar. Man behöver ju inte scrappa flera gånger i veckan om man inte vill För mig blir det nog ca 1-2 gång i veckan, det är ju så mycket annat man ska hinna med också.
    Men jag ställer samma fråga till er som hinner mycket. Hur hinner ni med? Gör era män hela hushållsbiten hemma hos er? Kan ni i så fall be dem skicka instruktioner till min man som prompt tycker att vi ska dela 50/50

• Loppan79

vad rä det för adress till hemsidan babyJia

• Loppan79

Kan nån som är duktig på ps hjälpa mig? Har fått ps i datorn men fattar typ nada Jag kan öppna ett kort och beskära det och lite andra enkla saker. Men hur gör jag om jag vill ha fler bilder på en bild och sånna saker? Kan nån enkelt förklara hur ps funkar?

• Loppan79

Myskatt - Tusen Tack! Jag har skrivit ut allt på den sidan så får jag sätta mig ikväll framför datorn och försöka lära mig ps

• Loppan79

Vill tipsa er om att det nu finns en jättebra artikel om chipboards på swescrap. Jag som aldrig har använd chipboards fattar äntligen vad det handlar om (ännu en sak på min "måste ha"-lista...)

• Loppan79

BabyJia - på förstasidan och så skrollar du ner lite. En massa fina bokstavs chipboards!

• Loppan79

BabyJia - vad är en RAK? (jag tror jag har frågat förut men har helt glömt svaret...)

• Loppan79

Grattis Mammsy. Såg att din fina lo finns på swescraps förstasida

• Loppan79

Åååå vad kul med mässa. Synd bara att det är så himla långt bort Men iof har syrran lägenhet i Mölndal så kanske ändå.... *funderar vidare*
    Ska ni tjejer träffas nått där?

Svar på tråden Scrapträsket 2