-
Men svarsknappen funkar inte för mig, fast jag har plus.Carolina1979 skrev 2006-07-11 20:29:50 följande:Hur gör ni för att citera någon och få in det i ruta?????? Och man måste ha PLUS för att det ska funkaDet var likadant senast jag beställde därifrån. Tog evigheter... Snabbare leverans från paperarts tom.bitte71 skrev 2006-07-11 20:41:58 följande:Går inte att komma fram till vixxxans ikväll. Sidan verkar ligga nere. Jag har oxå beställt därifrån och det var nästan två veckor sedan. Fick orderbekräftelse förra tisdagen och betalade i onsdags .Fortfarande inga grejer - jättetrist! Man är ju van vid att leveranserna kommer snabbt annars! Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
-
2XA: Menar du att du kommer fram eller att du fått snabb och bra respons? Kunde nu komma in på sidan och har mailat. Hyser inga jätteförhoppningar dock eftersom jag har dåliga erfarenheter.
-
ÅH, jag vill oxå gå på scrapmässa.
Blir så sugen när ni pratar om dem. Men häri de småländska skogarna växer de ju inte på trän precis. Och resa iväg är ju bara att glömma... *snyft*
-
Köper oftast stora paket enfärgad cardstock. De går ju åt allteftersom och jag vill inte stoppas av att jag inte har någon grund att stå på. Dessvärre är det ju lätt att falla för snygga mönstrade och ändå har man aldrig det papper ma behöver. Är det inte konstigt??
-
Har fått kontakt med vixxxans föresten så nu har jag kunnat betala. Hoppas blommorna kommer före knyttet.
-
Ännu en som lägger ner vixxxans efter det här. Fick mail idag. Hon påstår sig ha mailat mig tidigare men att det kanske hamnat i skräpposten. Jag har bara inget sånt filter...
-
Sussieb: Jag har haft problem med vixxxans tidigare. Då gick det fortare att få paket från utländskt företag än svar på mail från henne. Fick faktiskt aldrig svar ens en gång, men till slut kom min beställning. I det senare fallet har jag oxå varit i mailkontakt med henne men blev serverad en uppenbar lögn till svar. Väntar fortfarande på leverans... Det är av intresse i forumet vilka butiker som är bra och vice versa.
-
Bitte: Jo, det gjorde jag. Om hon nu gjort fel blir jag galen! Jag behöver blommorna till några LO:s från första året, och det innan den 27:e för då ska jag ha barn. Konstigt bara att jag fått mail angående dem till min mailadress...
-
Bitte: Ja, vi får hoppas på det bästa. Annars får vi väl lösa det. Men jag kommer ändå att undvika den butiken i fortsättningen. Det var ju bara det att det var "An offer I couldn't refuse" (fritt citerat ur ni vet vad...
)
-
Yiiihaaaaaa! Paket från sagomamma OCH Vixxans idag. Men säg den glädje som varar för evigt... Saknas själfallet en påse blommor. *SUCK* 'Djup suck*