Scrapträsket 2
Minimalla: Jag har beställt från Korthuset en gång och färgerna blev jättedåliga och bilderna var allmänt mörka. Kan inte rekommendera det stället!
Minimalla: Jag har beställt från Korthuset en gång och färgerna blev jättedåliga och bilderna var allmänt mörka. Kan inte rekommendera det stället!
Pyret: Jättefin!!!
Nån i Göteborg/Mölndal som har tänkt beställa från Scrapaddicted snart och vill sambeställa med mej? Jag tänkte beställa en del papper, rubons och chipboards. Lite blommor blir det säkert också. Typ lite av varje alltså.
Ajaj, ja det var synd! Kanske nästa gång!
Annika: Var kan man köpa Rhonna Farrers rubons? Jag har bara hittat dem i utländska butiker. De är ju såååå snygga!
BV: Låter intressant...
Ja, det var onekligen en intressant tävling. De kommer nog få in måååånga bidrag! En sak jag undrar bara - vad använder man akrylfärg till förutom stämpling? Jag har ju inga stämplar och då falerar ju hela utmaningen för mej...
Fnyz: Ja, just det! Tur att jag precis har beställt chipboardfigurer!! Hmm, läste jag nånstans att det finns billiga akrylfärger på CO???
2xA: Håller med dej. Det är väl okej om man behöver införskaffa nåt speciellt papper eller så till en utmaning, men när det blir fööör mycket grejer, så är det lite tråkigt.
Pyret: Tack för tipset!! Tur att man bor så nära Rusta då! Det blir promenad dit i eftermiddag.
Gör man ren penseln med vatten bara efteråt?
Jica: Jag förvarar mina papper i jättestora IKEA-lådor. Kan INTE rekommenderas. Det blir ett fasligt bläddrande varje gång man ska försöka hitta ett speciellt papper. Jag skulle vilka ha något med olika fack i, gärna nåt som står upp, men jag har inte heller hittat nåt bra än.