Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Anilda skrev 2006-07-17 22:19:35 följande:
    En kompis ska lära mig scrapbooking på torsdag Men sen när jag vill börja hemma, vad behöver jag köpa ?
    Du har redan fått många bra svar, men jag tillägger att, en bra skalpell är ett måste...och en skärmatta. Skalpell finns bl a på Panduro, tror den kostade runt 100-lappen inkl några extra skärblad...
  • annika5064

Meli,
    som vanligt jättefina LO:s! Är det möjligen lite doodling jag ser?

Hon som inte kan göra en LO utan doodling för tillfället...
  • annika5064

Jag är nästan lite anti såna där tygblommor nu; man ser dem på var och varannan LO...men nu har jag beställt STORA Heidi Swapp och Bazzill, så de kommer framöver...

• annika5064
    Matriark skrev 2006-07-19 14:42:04 följande:
    annika5064 - jag har också beställt stora Heidi Swapp.. (minneskatten )
    Jag måste erkänna att jag blev lite chockad när jag plockade upp dem, för de är STOOORA! Hur ska jag använda dem? Och vad många det var !!!!
  • annika5064

Tbulle,
    hittade denna...du har nog redan skrivit om den ovan, men kolla lite till...

3-5 november - Sollentuna, Syfestivalen se http://www.syfestivalen.se/

De har nytt tema för i år, scrapbooking och stämplar, kanske inte så mycket, men ändock en mässa...

• annika5064
    Fnyz skrev 2006-07-19 22:13:08 följande:
    vad sägs om små muttrar å brickor som man har till skruvar å liknande?
    Det är väl en jättebra idé till "Byggare Bob"-sidorna; för alla har väl små snickare hemma, eller?

Vad är det mest udda ni har på era LO:s? Jag har den sista lilla biten av Joels navel på den första LO:n jag gjorde, hans välkommen till jorden-sida...
  • annika5064
    Fnyz skrev 2006-07-20 14:34:30 följande:
    ja skärmaskinen är ju nya favoriten.... alla mina nya älsklingar som kom förra veckan så nöjd...håller på med en scraplift av en scrapsida som Annika5064 har gjort...hennes heter "titta va bra ja kör" å jag gillade upplägget på den så jag snodde den idén
    Känner mig hedrad, Fnyz, och väldigt nyfiken!

Jag tror jag frågar igen vad det mest udda ni har dekorerat era LO:s med är...jag har Joels sista navelsrest på min första LO, det är väl ganska ovanligt?
  • annika5064
    Fnyz skrev 2006-07-20 15:57:44 följande:
    jajamen....har ni märkt vilket krig det verkar vara mellan scrappare å digiscrappare??? kommer man in i fel tråd så blir de påhopp direkt...kanske är så att digiscrapparna är avundsjuka på oss som gör de på riktigt
    Jo, men visst känns det lite "oäkta" och inte hantverk att scrappa digitalt! Blir ju inte särskilt personligt, tycker jag, och riskerar påhopp om det råkar vara någon som håller på med det här...
  • annika5064

Nu har jag scrapliftat färdigt och så här blev det:

Bild 166.jpg

Lägger en bild på originalet i nästa inlägg för jag vet inte hur jag ska få det på samma sida...

Svar på tråden Scrapträsket 2