Scrapträsket 2
Många fiiina Lo's att kika på! Vad duktiga alla är!
"Go girls!!!!"
Många fiiina Lo's att kika på! Vad duktiga alla är!
"Go girls!!!!"
Cino: Jag köpte ett album med svarta blad på panduro. Det stod både i katalogen o på plasten (som satt på albumet) att det var helt syra o ligninfritt. Det har då jag använt mig av.
Eftersom albumbladen sitter fast o man ej kan ändra dem iefterhand, så gäller det att scrappa i "rätt" ordning. Det gäller att tänka till lite innan hur man vill ha det. Sen har jag gjort en Lo som jag sedan limmat, med s.k. syrafritt limstift, på albumbladet. På så vis så kan man använda sig av öljetter, brads m.m utan att det syns på nästa sida. Dessa går ju "igenom " pappret, men på detta vis döljs de ju mella Lo´pappret o albumbladet.
Både mitt bröllopsalbum (20*22 cm) o mitt australienalbum ( 30*28 cm) är album med fasta sidor. Du får gärna kolla i mitt galleri, för tips.
Kom igen tjejer!
Gå in på scrappiz o rösta på skissutmaningen för v.31!!
Vi är ju fler här inne som laddat upp finfina bidrag i den utmaningen.
jo79, Marajjah o jag för att nämna några. Tror faktiskt att det bara var vi oxå härifrån denna gång.
Ingen Mammsy eller skumpis denna gång.
Åhh tack Fnyz
Du fick mig att rodna
Bejbi78 jag beställde igår, men har inte fått nå´t mail än.
Tjena Mammsy:
Jag förstår om du känner dig trött
Ljudnivån låg väl över bullergränsen kan jag tänka
Kul att scrappa om 1-års kalas. Här dröjer det några månader till
Du får väl koppla av med lite scrapping
Åhh paket!! Vill oxå ha paket
fast iofs så fick jag ett litet paket idag i form av ett kuvert med qk-figurer o bokstäver från scrapfun, fast jag vill ha FLER paket
Buhu, buhu *gråter*!
Mon order till scrapkammaren hade "försvunnit" o nu så fanns inget av det jag skulle ha. Är både lite arg o ledsen på teknikens under.
Hade ju beställt tre olika burkar med prima-blommor o brads. Eftersom det var halva priset gjorde jag mig råd att köpa hela burkar med blommor tänkte jag. Men ack vad jag bedrog mig
Åhh vad jag blir less!!
Vill ju oxå gå på mässa, men att åka 60 mil enkel resa, det orkar jag inte. O vad skulle inte den tågbiljetten kosta Den äter väl upp hela scrap-kassan
Passar på redan nu, att tacka för alla ffina röster jag fått under första röstningsdagen på scrappiz
Det värmer o jag känner mig otroligt stolt att jag lyckats åstadkomma en Lo som faller de flesta i smaken