• Fiaflopp

Gamla kvitton?

Jag har blivit av med ett  guld-halsband  som jag inte hittar kvittot på,heller hittar jag inget foto på det just nu i paniken.
    Då jag sökte efter ett kvitto från elgiganten för några år sen så vet jag att man kunde gå tillbaka och köpa ett kvitto igen,någon som vet om det finkar lika på Guldfynd?  Alltså,man finns i datorn på något vis om man vet ungefär när och vad det var man köpte!

• Svar på tråden Gamla kvitton?
  • April Mamma

Köpa ett gamalt kvitto, låter lite myko tycker jag.  Har aldrig hört talas om det.

Trista att du har blivit av med det.

• Fiaflopp

Menar att man fick betala för att få "sitt" kvitto utskrivet igen av affären alltså

• April Mamma
    Fiaflopp skrev 2006-06-12 23:03:51 följande:
    Menar att man fick betala för att få "sitt" kvitto utskrivet igen av affären alltså
    Ja,jag förstod det..jag skrev lite "fel"såg jag..borde nog sova känner jag..

Hoppas att det löser sig.
  • Aaliyah

Om du betalade med kort kan du väl bevisa att du köpt det genom att visa kontoutdrag?

• Melon

ibland kan de ta fram kvitto, om man vet på ett ungfär vilken dag man var där och dyl.

• Fiaflopp

Jag har fått det så jag vet inte hur det är betalat,men det var ett år sen så det går väl inte att se nu,får ringa guldfynd och fråga

• Fiaflopp

Yes,ringde guldfynd och de hade kvar i datan eftersom gubben tagit försäkring på det så det ordnar sig!

Svar på tråden Gamla kvitton?