Inlägg från: Aquilon |Visa alla inlägg
  • Aquilon

GPS i bilen

Ett hett tips är min favorittidning "M3". Rena porren för oss prylbögar Flertalet GPS:er testades i nr 1 i år. I din prisklass skulle jag, utifrån deras test, ta en Tomtom one.

• Aquilon

Inte nödvändigt? Tänk på all bensin ni lär spara på att aldrig köra vilse och att alltid kunna hitta närmaste vägen!!!

• Aquilon

Så lite så. Vi prylbögar måste ju hålla ihop mot budgetmaffian! En miss i många pryltester är för övrigt att man inte anger produktens WAF (Wife Acceptancy Factor) En helt nödvändig egenskap!

• Aquilon

Även här har det shoppats. En Mio C710. Stod mellan den och Tomtom one men mion vann på att den hade TMC. Hög WAF, kan jag tillägga! Funkar även som bärbart fotoalbum, har vi upptäckt.

• Aquilon

Tja, det stora felet med vanliga vägkartor är att de är svårlästa medan man kör om man samtidigt förväntas hålla ögonen på vägen. De berättar inte heller VAR på kartan man befinner sig. Ett annat bekymmer är att en bra vägatlas är så stor att det blir knökat i handskfacket. I vårt hushåll har vi i alla fall tröttnat på att printa Eniro-kartor och lik förbaskat köra fel titt som tätt.

Svar på tråden GPS i bilen