gravid trots låg temp?
Godmorgon! Hoppas att någon kan hjälpa mig. Är det omöjligt att vara gravid om man har låg temperatur?
Godmorgon! Hoppas att någon kan hjälpa mig. Är det omöjligt att vara gravid om man har låg temperatur?
ingen som vet alltså?!
Har tempen gått ner? eller har den varit låg hela tiden?? När jag tempade och den gick ner innan på BIM kom mensen....
den har gått ner men ligger över min bas temp, har läst att den "ska" ligga 0,5-1 över bas tempen. Jag är på bim+1
När gick den ner?? idag eller igår?? hur mkt gick den ner?
den har gått ner 1 grad varje dag nu i 4 dagar (har bara 1 decimal) gud vad du är snäll som vill hjälpa! Tack!
Det är ju svårt att säga, spontant skulle jag tro att du inte är (ledsen om jag gör dig besviken nu) i och med att den sjunker i stället för att ligga kvar högt som den gör då man är gravid, men det är ju aldrig kört förrän mensen kommit eller du fått minus på stickan!!!
när ska du testa??
Jag har aldrig tempat men vet att min "normala" temp är 36,2 -36,4. Nu har jag testat i flera dagar bara för att se om man kan "se" när mensen är på G och då ligger jag mellan 36,8 - 37 grader. Mest runt 36,8. Jag är på bim +6 idag och då undrar jag vad ni tror...
Är det för låg stegring för att vara gravid?
Elle 02- har du testat?
Tror inte att det måste var så markant ökning, huvusaken att det är över och håller sig där (men det är bara vad jag tror.)
Snart kanske: Jag ska testa imorgon med morgonurin... I februari fick jag mf när jag var på bim +6 så jag vill gärna passera denna dagen innan jag testa. Fånigt kanske, men det känns bättre. Men jag e så nervös
En fråga *nyfiken* får man högre temp när man är gravid??