• therre

Ni som har sommarstuga, hur bor ni annars?

Nyfiken på hur Ni bor

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som har sommarstuga, hur bor ni annars?
  • therre

Vi bor i hyresrätt på 80 kvm, 3 rum o kök.

Stugan är en 1 ½ plans villa med 3 rum o kök. Också 80 kvm

• mamma2004

Vi bor i hus på 150m2 lite utanför en liten stad .
    Men sommarstugan är inte helt våran, den är mina föräldrars, där vi har byggt en friggebod på tomten.

• Mys m princess

He he röstar väl här så

bostadrätt 3 rum och kök 80 kvm ca.

stugan tror jag är ca 120 kvm. just nu 3 rum och kök under konstruktion.

• Dino78

Vilka lyxiga stugor ni har då! Vår sommarstuga är verkligen en stuga i ordets rätta bemärklesle Har ingen aninom om hur stor den är dock...30 kvm på sin höjd, Ett rum och kök och utedass

DIF i själ och hjärta
  • Dino78

Bor i lägenhet på 127 kvm men stugan ägs av släkten.

DIF i själ och hjärta
  • Tesie

Vi bor i ett radhus på 90 kvadrat ungefär och sommar huset är en gammal bondgård, boningshuset ligger på nästan 500 kvadrat. Sedan är det ladugård, jordkällare och lite sådant på gården med

• FruHH

Bor i hyresrätt, men det är ett hyresradhus på 90 kvm (2 plan med 4 rok).

Stugan är famlijeägd (på makens sida), 2 1-planshus uppdelat på c:a 120 kvm och 5 rok.

• therre
    Tesie skrev 2006-06-15 08:34:45 följande:
    Vi bor i ett radhus på 90 kvadrat ungefär och sommar huset är en gammal bondgård, boningshuset ligger på nästan 500 kvadrat. Sedan är det ladugård, jordkällare och lite sådant på gården med
    haha. ojdå. jag som trodde vi hade stor stuga
  • therre
    Dino78 skrev 2006-06-15 08:24:11 följande:
    Vilka lyxiga stugor ni har då! Vår sommarstuga är verkligen en stuga i ordets rätta bemärklesle Har ingen aninom om hur stor den är dock...30 kvm på sin höjd, Ett rum och kök och utedass DIF i själ och hjärta
    ja, nåja.. våran stuga har varit bebodd sedan det byggdes. så från 1958 - 2005 har någon bott där året om
  • jasminen

Bor i lägenhet på 3r+kök stugan är väl ca 45kvm -ett sovrum och resten kombinerat kök,matplats,"vardagsrum" och så är det utedass och levande ljus som gäller
    Stugan och tomten äger jag.

Svar på tråden Ni som har sommarstuga, hur bor ni annars?