Tvättlappar/Våtservetter - vilket använder ni mest hemma?
Vilket använder ni mestadels vid blöjbyte när ni är hemma (alltså INTE när ni är ute någon stans).
Vilket använder ni mestadels vid blöjbyte när ni är hemma (alltså INTE när ni är ute någon stans).
Bara tvättlappar av papper.
Tvättlappar av skumgummi
våtservetter utan parfym. Smidigt å bra!
Jag måste tipa er om en kanongrej! Jag har köpt tunna disktrasor billigt, 5 ark kostade 6 kronor på ÖB, och klippte varje ark i 4 delar. Dessa är perfekta till den lilla rumpan med alla veck! Först klippte jag till tvättlappar av gamla frottéhanddukar, men de var för tjocka tyckte jag. Så då gjorde jag så här istället. Det blir absolut billigast och är bäst för rumpan. Sen tvättas dom om och om igen, med familjens vanliga kläder!
jag använder tvättlappar av pappe men nu hade dom ett skiiitbra erbjudande på willys, 2stora paket våtservetter (natusan) utan perfym för 30:- så nu skämmer jag bort med sånna mest
en sak till, använder skum tvättlappar endast när han har bajsat, då tycker jag dom är bäst!
Coop's tvättlappar är kanon bra, skumtvätt lapparna blir jätte mjuka och lena, perfekt till bebis rumpan. Sen är X-tras våt tvättlappar och jätte bra.
Grebba. Blir det inte jätteäckligt med bajset???????
Skulle inte vilja tvätta nerbajsade tvättlappar med våra kläder...
Inte kisslappar heller hade nog tvättat dem för sig.
ja jag märkte hur bra skumgummilapparna var en gång när allt anant var slut och Vanessa hade bajsat. jag ta rlite vatten och olja på bara. Svårare med våtservetter tycker jag.
Tvättlappar av skum