• ung5barnsmamma

hund som äter levaxin?

jag har blivit erbjuden att ta över en golden som äter medicinen levaxin.. mot köldköteln.. De ska kunna leva ett helt normalt liv med daglig medicinering livet ut..

Har du någon hund med denna sjukdom o kan förklara lite för mi..?? snälla hjälp mig

• Svar på tråden hund som äter levaxin?
  • ung5barnsmamma

ingen som kan hjälpa mig??

• Bubbahubba

Våran förra boxer fick äta levaxin under flera års tid, hon mådde jättebra tack vare tabletterna.

• ung5barnsmamma

Bubbahubba... Det är ingen specialmat man behöver? Kan de leva ett vanligt hundliv??

• Bubbahubba

Hon fortsatte med samma mat som tidigare och levde precis som våra andra hundar.

• ung5barnsmamma

ok tack så mycket.. Vi ska träffa familjen o golden tiken på söndag,försöker hitta så mycket info jag kan innan..

• Bubbahubba

Gå in på forumet på www.vovve.net, där kan du hitta massor anv info och där finns många kunniga som kan hjälpa dig. Lycka till

• Mausiii

Mina föräldrars pryeneer får Levaxin och hon mår jättebra nu när hon medicineras. Visserligen får hon ta medicin livet ut, men hon mår ju bra av det.

• Mausiii

Levaxin får även människor mot samma problem: underaktiv sköldkörtel (hypotyreos).
    Finns massor av info på nätet...

Svar på tråden hund som äter levaxin?