HLAB27-positiv?
Är det någon mer här som är HLAB-27-positiv?
Hur har det yttrat sig för er?
Är det någon mer här som är HLAB-27-positiv?
Hur har det yttrat sig för er?
Visst var det en ledsjukdom???
typ med värk??
Vad jag har förstått så är det en gen eller ett anlag (typ) som kan ge upphov till vissa reumatiska sjukdomar.
Jag fick veta att jag var hlab27-positiv när jag fick irit för andra gången...
aha,,du har inte testat ModuCare då??..
Klistrar in lite så du kan läsa lite om dte..Jag har en kompis till mig som har reumatiskt, å sedan hon började med ModuCare så har värken minskat radikalt, samt att hon använder sig allt mer sällan av en stödskena till ena handleden..
www.helhetsdoktorn.nu/tipsv48.htm
Blå rosen:
Tack för intressant länk.
Men jag har inga reumatiska problem, ännu i alla fall.
Har värk i ryggen men en reumatolog kikade och kontaterade ingen reumatisk påverkan, någonstans...
Så jag har bara fått iriter av mitt....
jag fick intrycket av att den sista länken handlar om fibromyalgi...jag har inga problem med det..
Kan du förklara vad de två senaste länkarna handlar om...*trött varm och seg*
TS,,nu menar jag att det är liknade symtom (värk)
Det är det jag är ute efter
..
Varför inte testa ModuCare en tid.Låt oss säga 3-4mån..Så kan du se om du märker någon skillnad...
Jaha, du menar värken i ryggen?
Den har jag vant mig vid och vet att det inte går att göra något åt den, den får jag leva med resten av mitt liv och det har jag accepterat.
Den kommer sig av en skada...skelettskada.
Det verkar som att Moducare verkar bäst på autoimmuna sjukdommar...det är ju inte aktuellt för mig...ännu i allla fall..
Själv kör jag med Aloe Vera som naturläkemedel...
Jag har det och jag har inga problem av det... de visade sig när jag hade ryggont att det kunde bero på den men det var det inte
IsaCMJos
det verkar inte vara helt ovanligr att ha det och inte lida av det.
Jag har ju som sagt fått mina ögonproblem förklarade och jag hoppas att jag slipper det andra...