Inlägg från: Nanniz |Visa alla inlägg
  • Nanniz

The Sims 2 hjälp!!!

Kan man åka på bröllopsresa? va kul hur då?

Min sims vill gifta sig rikt hur hittar hon någon, står ju inte på killarna om man klickarpå dom om dom är rika eller ej

• Nanniz

( Kallita) tack. Ingen utav dom vill fria till varandra, de är redan förlovade

• Nanniz

Nu har min sims pojkvän dött :( han alldrig fria men de fick ett kärleks barn :)

• Nanniz

Nu börjar min sims gubbe spöka och skrämmas så hon blir rädd vad ska jag göra hon vågar inte sova på natten

• Nanniz

Flamman, Han har ingen grav bara en urna.
    Hur raderar man bort en grav?

• Nanniz

Flamman Tack ska försöka, min sims har blivit gammal nu och höl på att kola vippa nät hon såg gubben spöka + att hon har blivit kär i sin veninna

• Nanniz

Flamman det går inte att radera urnan han spökar fortfarande.

Nu har sonen blivit vuxen och har jobb.

Lillflickan har blivit tonåring och gått på sin första fest

• Nanniz

Flamman beskriv exakt hur du gör då? Jag kanske gör fel

• Nanniz

Flamman får inte ens handen när jag trycker på urnan går inte o rubba den på köpläge

Har köpt det

• Nanniz

Mrs USA Tack ska testa det,

Någon som kan hjälpa mig med en sak till?

När jag ringer för att beställa hem varor så går det inte att godkänna leveransen

• Nanniz

Ever TooMuch Ja de är lycko dom attde kan ha sina kläder på än gång vi har ju mindre tur

• Nanniz

JA jag klarat :) Har raderat urnan nu och än av barna har flytat, den andra är vuxen om 6 dagar.
    Sen har jag ingått partnerskap hon blev kär i sin jobbar kompis och dom hadopterade en flicka. Så det är fullrulle nu .

Men det blev ingen bröllopsresa fast jag hade bröllops fest

Svar på tråden The Sims 2 hjälp!!!