• Brando

Världens bästa pincett?

Min gamla trotjänare har blivit slö och dålig så jag måste skaffa en ny. Är beredd på att betala mycket pengar för den nya om den är bra. Har för mig att det finns någon som heter tweezerman som ska vara kanon bra, någon som har testat?

• Svar på tråden Världens bästa pincett?
  • Brando

snygg särskrivning *skäms*

• Alina

Kicks har den absolut bästa, den blir aldrig slö. Vet inte märket men det vet dom där eftersom den har vunnit i en del tester. Billig är den också

• FiaFågel

Min allra bästa köpte jag på GeKås i Ullared (konstigt nog) kostade typ 10 spänn

• Tzatziki

Kicks pincett heter Vitry och kostar ca 100:- . Den är bra

• turia

body shop har..el kanske hade en suverän...

• Sunshine78

Vitry!! Inte alls dyr den är ju så bra och plockar riktigt korta hår!

• Nyfiken gul

jag stal min mammas pincett när jag flyttade hemifrån för ca 10 år sedan....

Den är typ 20 år gammal eller nåt.. Köpt en gång i tiden på det gamla varuhuset Tempo....
    Fanns förut en liten plastficka att lägga den i där prislappen suttit, den kostade 4:75kr....

den är helt klart överlägsen... testat och köpt ett antal nya pincetter eftersom den här är något rostig.. men det finns ingen med så mycket styrka i som den gamla trotjänaren... den klarar av allt...

• asta

på face har de en av deras eget märke som är kanon men den håller bara nåt år eller ett par, sen blir den slö.

• Brando

Tack för alla tips! Den där Vitry låter ju som flera gillar så det blir ett besök på Kicks imorgon.

Svar på tråden Världens bästa pincett?