Någon som ser Sommarlovsmorgon?
Någon som ser Sommarlovsmorgon här inne på fl? Kanske med eller utan sina barn.
Idag var ju första avsnittet med Nic. Han som sjunger Hej hej Monika. Årets sommarprogram heter Hej hej sommar.
Någon som ser Sommarlovsmorgon här inne på fl? Kanske med eller utan sina barn.
Idag var ju första avsnittet med Nic. Han som sjunger Hej hej Monika. Årets sommarprogram heter Hej hej sommar.
vilken tid är det? o vilken kanal?
Nej...har det börjat?
*drömmer mig bort mot solstollar....*
Ja, jag tittar alltid på första avsnittet! Det är ett måste, precis som julkalendern! Kommer bli så mycket mer legitimt när vi väl får barn nu, känner sig ju lite udda som sitter där själv...! Men så är jag också den som har koll sen när syskonbarnen börjar prata, medans sambon står handfallen *fniss*
ia1:
Ja det är en poäng...själv jobbar jag på dagis och de flesta barn där tittar inte.
Jag minns hur lost jag var när jag jobbade på fritids dock. Då var det nästan ett måste med jullovsmorgon och sommarmorgon och även julkalendern om man skulle ha något som helst att säga till om.
När visas det?
Klockan 09.15 varje vardag. På Svt1
men då jobbar ju jag...!!! snyft...
Synd babykaboom
dottern ser lite halvhjärtat. jag ser inte. är inte så förtjust i nic...
Jag ser det med min son för jag har semester nu, vi tycker det är bra än så länge.
Hihi här e en som har fastnat för flyg 29 saknas..hihi
Älskar oxå sommarlovs morgon... även fastän jag e 20år:) e så mysigt att bli "liten" igen.. tänka tillbaka på lata sommarlovsdagar man hade=)
Bästa sommarlovs morgon som jag minns är ändå TIPPEN=)
Haha Lilla Linda Jag tycker precs som du. Flyg 29 saknas är ju bara bäst!
Å Tippen minns ju jag åxå Vilket år var den? Jag och min lillebrorsa vann varsin keps som det stod Tippen på
*Stolt*
Jag tycker den med Peter, Fredde och Gila var bäst, minns inte vad den hette, nån mer som minns den??
Minns inte när tippen var.. men jag var inte gammal... hm.. kanske gick i 4an... kanske var runt 10år sen tippen gick... minns att det var mysigt=) med lasse och morgan=) Jag har nå band med tippen på=)
Tycker att sommarlovsmorgon bara blir sämre och sämre tyvärr...
Tycker ochså mycket om när fredde,peter och Gila var med
Håller med om attd et blir sämre för var gång
Tippen var ett "sommarprogram" som sändes på SVT 1993 och 1994. Medverkade gjorde bland annat Lasse och Morgan, som huvudpersoner.
Ok, Mumsen Tack, för länken!