snabt har jag något hemma som jag kan ta istället för tvättmedel?
Har tvättid och tvättmedlet kommer inte att räcka och jag har ingen möjlighet att gå upp till affären så har jag något hemma som man kan använda istället?
Har tvättid och tvättmedlet kommer inte att räcka och jag har ingen möjlighet att gå upp till affären så har jag något hemma som man kan använda istället?
Man kan ta Yes handdiskmedel.
Ohh tack antar att man inte får ta för mycket då det lär löddra en hel del eller?
Vet inte hur man ska göra med dosering. Känner en kvinna som alltid använder Yes när hon tvättar. Har för mig att hon sa att man ska ta rätt lite.
Såpa?
Ja såpa doftar ju ljuvligt! Det brukar jag tvätta handdukar med
Men...jag har hört att det ska man _absolut_ inte göra för det förstör maskinen...
Jag använde yes i vår diskmaskin och den gick sönder
Nja, såpa är väl ok men lite diskmedel borde väl också gå i undantagsfall. Men ta då väldigt LITE för annars löddrar det över och tvätten blir inte ordentligt sköljd. Men är kläderna så smutsiga att de behöver tvättmedel?
Man ska ABSOLUT inte använda varken YES eller något annat i tvättmaskinen.. Det finns en anledning till varför dom tillverkar TVÄTTmedel...
Kan du inte låna en skvätt tvättmedel av nån granne?
Har inte via fortfarande ett "jour nr" man kan ringa o fråga tvättfrågor....dom aknske vet....
Via direkt eller va det hette....
Jo de är rätt skitiga (gubbens arbetskläder, kräkor mm)men det blev "bara" en maskin med yttepytte lite diskmedel i ska meddela hur det gick sedan
Har du ingen granne du kan fråga om du får en skopa tvättmedel?
Kan nu meddela att det gick bra inga trasiga maskiner och tvätten blev ren
Använder ofta yes på fläckar när jag tvättar i maskinen, det tar bort det inget tvättmedel får bort, och vår tvättmaskin funkar alldeles utmärkt.